לקראת סוף השבוע - אלו הגבלות הקורונה העדכניות

$(function(){setImageBanner('82088d49-d40b-4cb3-b65b-0ca7554c2c8f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

החל מהשעה 17:00 הערב (ו') ייכנסו לתוקפן הנחיות מיוחדות לסוף השבוע. כל מרכזי הקניות וחנויות הרחוב ייסגרו, רשתות המזון וחנויות הפארם יישארו פתוחות. כמו-כן, לא תוטל מגבלת מרחק על יציאה מהבית. אשדוד נט עושה לכם סדר בכל הגבלות הקורונה העדכניות

.

ההגבלות לסוף השבוע הקרוב, החל משישי (24.07) בשעה 17:00 ועד ראשון (26.07) בשעה 05:00

איסור על הפעלת חנויות, קניונים, שווקים קמעונאים, מספרות ומכוני יופי, ספריות, חדר כושר וסטודיו. הפעלת עסק מהעסקים המפורטים להלן במהלך סוף השבוע בניגוד לתקנות ייחשב עבירה פלילית שתיאכף באמצעות הטלת קנס מנהלי. מה שכן, העסקים רשאים להפעיל שירות משלוחים.

העסקים הבאים רשאים להישאר פתוחים, גם אם נמצאים בקניון: מקום למכירת מזון, בית מרקחת, חנות שעיקר עיסוקה במכירת מוצרי היגיינה, חנות אופטיקה, מעבדה לתיקון מוצרי תקשורת או מחשבים.

הגבלות כלליות לכל ימי השבוע כולל סופי שבוע:

שהייה בחוף הים - ניתן יהיה לשהות בחופי הים גם במהלך סוף השבוע.

העסקים שהוחרגו מהצו על ידי ועדת הקורונה בכנסת ורשאים לפעול בכל ימות השבוע: בריכות שחייה, אטרקציות תיירותיות, רכבל, גן חיות, ספארי, פינת חי, מוזיאונים וחללי תצוגה אחרים (על פי הנחיית משרד הבריאות, אין להפעיל במתחם האטרקציה מתקנים המיועדים לפעוטות ולילדים עד גיל 8, למעט מתקן שהשימוש בו לא כולל מגע באמצעות הידיים או בפנים).

מסעדות ובתי אוכל:
ימשיכו לפעול בהתאם להוראות שהיו קיימות ערב הצו. מסעדות ובתי אוכל יהיו פתוחים גם לישיבה במקום, בכפוף לעמידה בהוראות ה"תו הסגול". מספר הלקוחות המותר: 20 בשטח הסגור ו- 30 בשטח הפתוח, תוך שמירת מרווחים בין השולחנות.

אם קיימים במקום חללים בנויים ונפרדים זה מזה, ללא דלת מקשרת, לרבות חללים בקומות נפרדות, ניתן להושיב עד 20 אנשים בכל חלל. המסעדות רשאיות לפעול במתכונת המתוארת גם במהלך סוף השבוע (נכון גם לגבי מסעדות שנמצאות בתוך קניון).

חדרי כושר וסטודיו - אושרה פתיחת חדר כושר וסטודיו באמצע השבוע בלבד. החלטת הועדה תיכנס לתוקפה ביום א' (26.07) בשעה 06:00.

דרייב אין - מותר ובכפוף לעמידה בתנאי משרד הבריאות.

הגבלות התקהלות - התקהלות מותרת בשטח פתוח עד 20 אנשים, במבנה עד 10 אנשים, כולל בית תפילה ולמעט מקומות עבודה ומשפחות גרעיניות. כל התקהלות במסגרת טקס דתי וטקס שאיננו דתי, כפופה לכללי ההתקהלות במבנה ובשטח פתוח, בהתאמה. לא חלה מגבלה על מרחק יציאה מהבית.

טיול בנחלים מעיינות וחופי ים - מותר לשהות. בטיול בשמורות טבע וגנים נדרש זימון מקום מראש בהתאם לתוו הסגול.

בריכות השחייה פתוחות בכפוף לעמידה בתנאי התוו הסגול, למעט בריכות לפעוטות שהפעלתן נאסרה.

האם עובדי מטבח חייבים לעטות מסיכה? על פי הנחיות משרד הבריאות, עובדי מטבח שנחשפים לחום גבוה בעבודתם (פס חם, לרבות תנורים) לא חייבים לעטות מסיכה.

באולינג, סנוקר, קיאקים וג'יפים נחשבים כאטרקציות ורשאים להיות פתוחים בכל ימות השבוע כולל סופ"ש- בהתאם לעמידה בתוו סגול.

עזרו להלחם בהתפשטות נגיף הקורונה: עטו מסיכות במרחב הציבורי, שימרו על ריחוק בין אדם לאדם ועל הגיינה אישית. רק יחד ננצח את הנגיף!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה