מאות השתתפו בהלוויתו של איתמר אלחרר ז"ל מבני ראם

$(function(){setImageBanner('b5d41a52-dcd0-46b8-b1f5-7cc888024de2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אבל כבד נפל על תושבי המועצה האזורית נחל שורק ובני ראם בדבר היוודע על מותו של רס"ן איתמר אלחרר בן ה26 בתקרית הלילה בנבי מוסא . מאות חברים משפחה ותושבי האזור הגיעו לבית העלמין בקרית מלאכי היום בצהריים ללוות אותו למנוחת עולמים.

 רב-סרן איתמר אלחרר, אחד משני הקצינים שנהרגו בתקרית הירי הקטלנית הלילה בנבי מוסא.

אמו של איתמר ספדה לו: "ראיתי עכשיו את פנייך. כאילו אתה ישן על השטיח בבית. אבל לא. אתה בתוך ארון. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה. נוח על משכבך בשלום איתמר שלי".

איתמר אלחרר ז"ל צילום דני לחמי באדיבות המועצה

אשתו של איתמר, אור, המשיכה לאחר מכן: "לפני כמעט שנתיים, ביום החופה, שאלו אותי מה איתמר בשבילך. התשובה שלי הייתה שהוא הכול, הוא השלווה, השקט שלי, העצבים, האהבה. אהוב שלי, הגעתי לפה כמו שאתה אוהב. עם המטפחת האהובה עלייך. בלי איפור, חשופה ואמיתית".

 "שלוש השנים האחרונות יחד איתך היו המאושרות בחיי. מהתחלה היה ברור לי לאן זה הולך. אנחנו מתחתנים, מקימים בית ומביאים ילדים ומשלבים את זה עם הצבא. אתה הכי טוב בהכול. הבן הכי טוב, האח, הנכד ובשבילי הבעל הכי טוב והחבר הכי טוב שלי. תמיד היית שם בשבילי גם אם זה היה מרחוק, אבל תמיד הרגשתי אותך.

בחרנו במשותף בחיי צבא מתוך ידיעה שלמה של הקושי ושל מה שיכול לקרות. בשבילי זו לא הייתה החלטה קשה לקבל. ראיתי כמה אתה שמח בשליחות שלך וכמה אתה אוהב את החיילים שלך. כל זה גרם לי להיות חזקה ומאושרת שאתה נמצא במקום הנכון לך גם אם הוא לא היה הנכון בדיוק לנו". בקול חנוק היא סיימה את דבריה: "תודה על השנים הכי טובות שדאגת, אהבת וחיבקת ואפילו כשהצקת.

אני מצטערת על כל הרגעים שאולי התעצבנתי או כעסתי. מצטערת שלא הספקתי להגשים את כל החלומות שלנו. אני לא מצטערת לרגע על כל הדרך שלנו יחד והייתי חוזרת על זה שוב מהתחלה יחד איתך. תודה שהיית בעלי".

איתמר אלחרר ואשתו אור באדיבות המשפחה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה