מיזם חדש יחשוף את סיפורם של תושבי עוטף עזה ושדרות אל מעבר גבולות ישראל

$(function(){setImageBanner('2b3c28ed-e013-4c93-abc8-e277e58615bd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מיזם "משפיעים בדיגיטל" שדרות והעוטף יוצא לדרך המשרד לנושאים אסטרטגיים ועיריית שדרות חושפים שת"פ חדש במסגרתו יוקם מרכז הסברה דיגיטלי שיביא את סיפורם של תושבי שדרות ושל עוטף עזה לעולם

השרה לנושאים אסטרטגיים, אורית פרקש-הכהן, ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, וראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, חשפו הבוקר (ג') שיתוף פעולה חינוכי- הסברתי ראשון מסוגו, במסגרתו יוקם בתיכון מקיף אמי"ת ע"ש גוטוירט בשדרות, מרכז ההסברה הדיגטלי החדש של שדרות ועוטף עזה למען מדינת ישראל.

צילום בנועם

מרכז ההסברה "משפיעים בדיגיטל", שמובל על ידי המשרד לנושאים אסטרטגיים, עיריית שדרות, ובשיתוף המועצות האזוריות בעוטף עזה ומרכזי החוסן הקהילתיים, יפעל לאורך כל השנה, בשגרה ובחירום, כדי להנגיש את הקולות והסיפורים המקומיים של תושבי הגזרה בשיח ברשתות החברתיות. במסגרת המרכז יתקיימו הכשרות ופעילויות שישלבו תלמידי תיכון, סטודנטים, חניכי מכינות קדם צבאיות, תושבים ועוד, המעוניינים לקחת חלק במאמצי ההסברה של המשרד ברשת בשפות זרות.

הם יוכשרו על ידי המשרד ומומחים חיצוניים, ויתמקצעו בתחום הטכנולוגי, בדגש על פעילות בדיגיטל ו״סטוריטלינג". בנוסף, הם יפתחו תכני הסברה, אשר יחשפו את החיים תחת מתיחות ביטחונית בדרום, יאבקו בשיח השנאה והדה-לגיטימציה לישראל, ויציגו את הפנים היפות של ישראל ברשת.

מיזם זה, מצטרף לשורת צעדים אותם מקדמת השרה פרקש-הכהן מאז כניסתה לתפקיד, במטרה למקד מאמצים ולשפר יכולות בזירת הדיגיטל, בייחוד ביחס לשותפים מתוך הזירה הישראלית. זאת לאור חשיבותן של הרשתות החברתיות לתהליכים של עיצוב עמדות ודעות בקרב קהלים בכל רחבי העולם, וכחלק בלתי נפרד ממאמצי המשרד לרתום לפעילות זו עוד ועוד שחקנים חדשים מתוך הציבור ישראל.

כך, רק בחודש האחרון נחשף מיזם "משפיעות Digital", בשיתוף הרשות לשירות לאומי-אזרחי ומועצת ג'וליס, במסגרתו מוקם מרכז דיגיטלי דומה בג'וליס, אותו יפעילו בנות שירות מהחברה הדרוזית.

השרה לנושאים אסטרטגיים, אורית פרקש-הכהן: ״מדובר בעוד שלב בעבודת המשרד לנושאים אסטרטגיים בקידום האמת והלגיטימציה של ישראל ברשתות החברתית. היום פתחנו מרכז משפיעי דיגיטל בבית ספר תיכון בשדרות בו תלמידי התיכון יעברו העשרה דיגיטלית יחד עם מרכז החוסן בעוטף ויציגו לעולם את הסיפורים האישיים שלהם. צעד זה מצטרף למרכז משפיעות הדיגיטל שפתחתנו בחודש האחרון במועצת ג׳וליס בו משרתות בנות שירות דרוזיות ולעוד מרכזים שמתוכננים להיפתח בהמשך״.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי:"מערכת החינוך בשדרות היא בראש מעיניי ותמיד אנחנו בחידושים מרעננים ומובילים הן במצוינות והן בחדשנות.

השילוב הנפלא בין התלמידים שלנו ותלמידי שער הנגב, שייצגו את קולות האזרחים בשדרות ובעוטף ישראל כולו והם בעצם הפנים שלנו. אני מודה לשרה אורית פרקש-הכהן על המיזם החשוב ועל השקעת המשאבים בנושא החשוב הזה.

בסופו של דבר הנוער הנפלא שלנו הוא דור העתיד של שדרות ומי יותר מתאים ממנו לייצג אותנו ואת האיזור כולו ברשתות החברתיות בשגרה ובחירום".

צילום בנועם

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין: "אני שמח על המיזם הזה, שהוא הזדמנות נוספת לשיתוף פעולה אזורי. במקום להילחם על חלקנו בעוגה, אנחנו יודעים להגדיל אותה ביחד. הסיפור של תושבי העוטף, הוא סיפור של חיים תחת מתיחות וקושי, אך גם סיפור של חוסן וצמיחה. הפרויקט הזה חשוב כל כך, כי הוא יציג לעולם את שני הסיפורים, ובעיקר ישקף עד כמה אנחנו אופטימיים, ומוכנים לעבוד קשה כדי שיהיה פה טוב."

קוין בנדולה, תלמיד מגמת קולנוע שישתתף בפרויקט: "אני שמח להיות כאן היום כדי לייצג את תלמידי ביה"ס ולהודות לכל מי שטרח כדי שהמיזם הזה ייצא לאור. זוהי הזדמנות נהדרת בשבילנו להתמקצע וליישם את מה שאנחנו לומדים במגמות הקולנוע והתקשורת, אבל בעיקר להשמיע את קולנו - ליצור, לצלם ולתעד את המציאות שנולדנו לתוכה, ולהציג אותה בכל העולם." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה