מי ילחמו על ירושת ה100 מיליון שהשאיר בני שלמה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e53d3db1-89f6-4677-a63b-7072d382c9ce','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e53d3db1-89f6-4677-a63b-7072d382c9ce','/dyncontent/2024/3/13/eba24287-81c1-4524-8420-9aa872b7d7a6.gif',17612,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

לא רק דומרני ואייל נגר בתמונה אלא רבים ורעים לוטשים עיניהם לכסף הגדול שהשאיר אחריו בני שלמה והוא מפוזר בין עסקים, נכסים, נאמנויות ומיליונים שמסתובבים בהלוואות.
וכיוון חדש עולה לפתע - האם לא דומרני הוא זה שהזמין את החיסול של בני שלמה?

יורה בשלמה מטווח אפס (קרדיט: בט

בני שלמה שחוסל השבוע, היה שווה מאות מיליונים לפי הערכה של גורמים עבריינים וגורמי משטרה באזור – הוא מחזיק מספר רב של עסקים ונכסים בין אשדוד לקרית גת בעיקר והם כוללים דירות, חנויות, כריית חול, הלוואות, חניוני רכבים  חנויות ירקות, עסקי אוכל ומסעדות ועוד ועוד שרשומים רובם ככולם בחברות קש או על שם אנשי קש.

חלק מנכסיו מוחזקים גם בנאמנות בעיקר אצל אחד מנאמניו הבכירים שעצור כעת על תיק נשק. הנאמן הזה צפוי להשתחרר בחודשים הקרובים יחד עם עוד שניים מאנשיו של שלמה, ובעולם העברייני לא מעניקים להם סיכויי הישרדות גבוהים מדי.

שלמה ואנשיו החזיקו בווילות מפוארות במושב חלץ, מה שגם  למירמור רב בקרב בני המושב הממשיכים, שמשום מה לא הם זכו בשטחים המיוחלים, אלא דווקא אנשים מחוץ למושב, בעיקר אלו המזוהים עם בני שלמה ועולם הפשע.

בכיפה האדומה:

רבים הופתעו שהצליחו לחסל את בני שלמה – הוא היה זהיר מאוד, מאובטח היטב, היו לו מצלמות כבר בשערי הכניסה של מושב חלץ והיה תמיד צמוד לרכבו ולמאבטחים. הוא נע ונד ממקום למקום ושהה הרבה מאוד בחו"ל. הוא שהה בטורקיה יום לפני שחוסל והוא אמור היה שוב לצאת למדריד שעות לאחר חיסולו , במטרה להיפגש במדריד עם נאמן הכספים שלו, העבריין אייל נגר.

כלומר מי שיחסל אותו ידע בדיוק את הזמנים והמסלול בו הוא יהיה ברגע החיסול. שלמה היה אמור להיפגש עם איש השוק האפור מאזור שהוא ואביו ידועים כמכבסה להלבנת הון. האיש לא הגיע לפגישה, אבל המתנקשים כן הגיעו והגיעו מוכנים היטב.

ברית המילה באשדוד לבן של המאהבת:

לפני כחודשיים חגג בני שלמה את הולדת של בנו מהמאהבת שלו, שהיא עורכת דין.

ברית המילה הייתה מפוארת מאוד באולם אירועים באשדוד – מי שנכח באירוע מספר כי באירוע נזרקו מאות שטרות של כסף באוויר.

אז מי יזכה בירושת המיליונים של שלמה?

משפחתו של שלמה (אשתו ו2 בנותיו) יוכלו לקבל לידיהן רק את הירושה שרשומה על שמו ועל שמן באופן רשמי ומסודר. ומדובר בנכסי נדל"ן. אחיו של בני שלמה חוסל בשנת 2015 ולשניים אין אחים נוספים אלא רק אחיות, ולבני שלמה אין בנים שיכולים להפוך ליורשיו בארגון הפשיעה.

על כל העסקים יתמודדו עכשיו רבים וחזקים ורעבים.

חלק מאלו שמזוהים איתו ושיש על שמם נכסים, יבקשו ככל הנראה לשהות בחו"ל זמן רב ככל האפשר. מי שירצה לחזור ולרשת את האימפריה, קרי את ארגון הפשע – יצטרך להילחם עליה בדם.

אייל נגר - תמונה מתוך הפייסבוק

המועמד הטבעי הוא אייל נגר המתגורר באשדוד שנחשב ליד ימינו והנאמן לו ביותר וגם איש הכספים שלו. השאלה אם יש לו גם את היכולת להחזיק את הארגון שאליו לוטשים עיניים גדולות גם מתוך הבית ובעיקר המתחרים מבחוץ.

אייל נגר שולט בכספים אבל אין לו את העוצמה בשטח – ההימור שלנו הוא שאם היה מתאפשר לנגר – הוא היה מגיע להסדר בוררות שיאפשר לו לפרוש מעולם הפשע בלי שיפגעו בו או במשפחתו – אולם יהיה קשה לצדדים לסמוך זה על זה שיעמדו במילתם וגם אין בורר ברמה שמעל דומרני שיוכל להיות ערב לשלומו.

שם נוסף שעלה הוא - העבריין ישי חנוכייב, ראש הכנופייה הקווקזית מאשקלון ואשדוד שלאנשיו מיוחסת הפגיעה האנושה בבנו של העבריין שלום דומרני. אך אומרים שהוא איבד מכוחו וגם ימיו ספורים, אלא אם כן הוא יעלם מהארץ מייד עם שחרורו מהמאסר בו הוא נתון כעת.

הכנופייה שנחשבת אכזרית מחזיקה בעסקים משלה בעיקר באשקלון, אך עתה דומרני יבקש לחסל את הכנופייה והם יצטרכו גיבוי משמעותי כדי להחזיר מלחמה.

דומרני:

מי שיבקש להשתלט על כל עסקיו של בני שלמה הוא שלום דומרני, שארגון הפשע שלו חולש על אותו האזור בדיוק שבני שלמה חלש ומכאן יריבות הדמים ביניהם שהתחילה כעסקית והפכה להיות מלמת נקמת דם ומלחמת הישרדות אישית – רק אחד מהם יכול היה לחיות בתקופה הקרובה – זה היה או דומרני או בני שלמה ודומרני כרגע הוא זה שנשאר חי.

שלום דומרני

דומרני יצטרך להתחלק בשלל עם מי שסייעו לו במלחמה מול בני שלמה – כמו המאפיה הרוסית באשדוד, הגוארישים מרמלה (שככל הנראה הם אלו שביצעו את החיסול של בני שלמה בהוראת דומרני, או יותר נכון בתשלום של דומרני), האחים לביא מרחובות ואולי גם מיכאל מור מהצפון. אבל במצב שנוצר הוא אמור להיות בעל הבית או אם תרצו ה"דון" של הדרום.

ייתכן שגם דומרני ירצה עכשיו סוף סוף שקט ולהשכין שלום עם הקבוצות והאנשים שהיו נאמנים לבני שלמה, לאחר תקופה ארוכה שהוא היה מיועד לחיסול מידי, אנשיו נפגעו וחוסלו (ואף בנו בכורו) והוא התקשה לצאת מהפנטהאוז שלו באשקלון.

הגוארישים והגילויים החדשים

כלי התקשורת, המשטרה וכל יודעי הדבר, מצביעים על דומרני כמי ששילם לגוארישים שיחסלו את בני שלמה – אולם יש כיוון נוסף שהחיסול הוא יוזמה פרטית של הגוארישים שלא רואים בעיניים.

בני שלמה שלחזק את הארגון שלו מול הברית החדשה של שני אויביו המרים שלום דומרני ועמוס לביא. שלמה, נפגש לפחות פעמיים עם ראש המאפיה הירושלמית יצחק בר מוחא ועם בכיר לשעבר בארגון הפשע של הג'רושים (זייד ג'רושי) שנודה ממנה לפני מספר שנים וסומן לחיסול.

זייד ג'רושי, הסתכסך עם בני משפחתו והם מייחסים לו את החיסול של מנהיג משפחת ג'רושי, חאתם ג'רושי, ברחבת הכניסה למסגד אל אקצה בחודש מאי 2021.

זייד ג'רושי - צילום בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

בני שלמה ביקש לייצר שיתוף פעולה משולש שיהווה כוח ועוצמה מול דומרני ולביא שחברו גם לראש ארגון הפשע מיכאל מור. הוא הבין שאם לא יהיו לו שיתופי פעולה חדשים עם עבריינים בכירים הוא גמור ולכן הלך לפגישה עם בר מוחא וזייד ג'רושי וככל הנראה הם סגרו ביניהם הסכם.

זמן קצר אחרי הפגישה, נורו יריות לעבר בניין יוקרתי בו מתגורר בר מוחא ברחוב הסירה שבשכונת נאות רבין הירוקה בעיר יבנה. 

במקביל, בני שלמה הוזהר כמה פעמים שלא לשתף פעולה עם הבכיר לשעבר ממשפחת ג'רושי אבל הוא התעקש וסירב לסגת מההסכם.

למרות הידיעה כי אנשי ארגון ג׳רושי לא יראו בעין יפה מי שבחר לחבור לאדם שנודה מהארגון שלהם, שלמה הלך איתו בגלוי.

עבריינים הזהירו את שלמה (ולא בנימוס) שהוא משחק באש. ששיתוף הפעולה שלו עם זייד ג'רושי שנודה ממשפחתו, יעלה לו בחייו, שמקורבים למשפחת ג'רושי ועבריינים יהודים לא רואים את זה בעין יפה אבל הוא התעלם. גם גורמים במשטרה הופתעו מהמהלך הלא מקובל של שלמה להתחבר לארגוני פשיעה ערבים.

חוקרי ימ"ר לכיש לא שוללים את האפשרות שמאחורי החיסול עומדים אנשי ארגון ג׳רושי שגם תכננו, יזמו וביצעו את החיסול.

אם הדבר נכון הרי שהם גם יבקשו לעצמם חלק מהירושה של בני שלמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה