מעל 600 תלמידים מיישובי עוטף עזה ייקלטו במערכת החינוך בערבה התיכונה

$(function(){setImageBanner('417d7aac-f2c8-4711-ad73-42cf0d00c6fb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מועצה אזורית הערבה התיכונה ומשרד החינוך, נערכים לקליטת מעל 600 תלמידים מיישובי עוטף עזה במסגרות החינוכיות המקומיות.

ודוברות מחוז דרום - משרד החינוך

ביישובי הערבה התיכונה שוהים כעת כ-2,000 מפונים בכל הגילאים, כאשר המועצה ותושבי המקום דואגים להם לקורת גג, ציוד ומזון, תמיכה נפשית, פעילויות פנאי להפגת המתח וכל עזרה נוספת שניתן להעניק.

כחלק מהיערכות לקליטת התלמידים מהעוטף, אירח ראש המועצה, מאיר צור, את מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי וצוותו במושב עין יהב, בכדי לקדם את המהלך לשילוב תלמידי העוטף במערכת החינוך המקומית של הערבה התיכונה בהקדם האפשרי.
עוד דובר על הקמת מסגרות חינוך חדשות נוספות ביישובי הערבה, בהתאם למספר התלמידים שיצטרכו מענה.

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "אני רוצה להודות לך רם זהבי, ראשית כל על הקשב ושיתוף הפעולה המצוין בימי השגרה, בזכותם בנינו מסגרות חינוכיות, מסלולים, ואפשרויות נוספות לתלמידים, ומערכת חינוכית מצוינת, המושכת אלינו משפחות צעירות המחליטות להקים בית בערבה לטובת ילדיהם. גם במצב חירום, עם פרוץ המלחמה הנוראה הזו, היית הראשון מבין משרדי הממשלה שהתעשת והגיע לערבה בכדי לספק את כל המשאבים הנדרשים. יחד איתך ועם צוותך, נקבל את ההחלטות הנכונות, גם פדגוגיות וגם ארגוניות, כדי לספק מענה מיטבי לילדי העוטף, לאורך כל הזמן שיידרש".

רם זהבי, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך: "מבקש להודות לראש המועצה מאיר צור, לכל סגל המועצה על קליטה מיטבית של ילדי העוטף ומשפחותיהם, המקבלים מענה מקיף לצרכים הבסיסיים שלהם, וגם מענה להיבטים רגשיים וחברתיים. אנו נשהה כאן ככל שיידרש וניתן גב לחיילי צה"ל ומפקדיו, הנלחמים על הבית בעוטף עזה וברצועת עזה, לעשות את העבודה ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל" אומר זהבי ומוסיף "אנו מקווים שיגיע היום במהרה ונוכל לחזור ליישובים שלנו ולמוסדות החינוך שלנו. אבל עד אז, אנו מבקשים להודות לקהילה הנפלאה של הערבה, שקולטת את תושבי העוטף בקליטה חמה מחבקת ואוהבת, ביד נדיבה וברוח גדולה. הערבות הדדית הייתה תמיד הסמל של החברה הישראלית, והיום היא תעודת כבוד לחברה הישראלית כולה, להתיישבות העובדת, להתיישבות הכפרית ולהתיישבות בערים השונות. אחתום באמירה הנצחית- 'עם ישראל חי', היינו כאן ונשאר כאן לתמיד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה