מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף במילות חיזוק לתושבי הדרום: "נחושים להביא לניצחון"

$(function(){setImageBanner('e6963666-7b78-47ff-85e5-8557fc6647ff','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אלוף-משנה שגיא ברוך, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, משגר היום מסר חיזוק לתושבי הדרום ברקע מלחמת חרבות ברזל ואומר: "אחדותו של עמנו ואמונתנו בצדקת דרכנו, משדרת היטב לאויבינו סביב, כי רוחו העוצמתית של עם ישראל לעולם לא תשבר"

צילום: דובר צה"ל

"תושבי הדרום היקרים,

מזה כעשרה שבועות, מאז ה-7 באוקטובר, מפקדי וחיילי פיקוד העורף בסדיר ובמילואים ממלאים תפקידם בנחישות במלחמה נגד אויב אכזר ונטול צלם אנוש. בשעה זו, צה״ל, גופי הבטחון וכוחות ההצלה ממשיכים לעשות כל שנדרש על מנת לממש את מטרות המלחמה ולהשיב את השקט לכם - תושבי הדרום.

התושבים בגזרת מחוז הדרום, המתפרסת מאשדוד ועד אילת, הוכיחו במהלך המלחמה חוסן אזרחי ראוי לכל שבח והערכה. הדריכות והמשמעת שלכם האזרחים ושיתוף הפעולה הפורה מצד הנהגת הרשויות המקומיות סייעו להציל חיים של ישראלים רבים. חשוב שנשאר דרוכים וקשובים לכללי ההתגוננות של פיקוד העורף גם בעת זו.

אני מבקש לאחל חג חנוכה שמח לכל אזרחינו המפונים מבתיהם - מהדרום ומהצפון, אשר מציינים חג זה בבתי המלון ובתי הארחה בים המלח, ברמון, באילת וביתר הערים אשר קיבלו אותם בזרועות פתוחות ומחבקות בשעתם הקשה. אנו פועלים ככל שניתן על מנת שתשובו לבתיכם במהרה ובבטחה.

וחג אורים שמח לכם אנשיי - אלפי חיילי ומפקדי מחוז דרום של פיקוד העורף בסדיר ובמילואים העומדים על משמרתם ופועלים בשליחות ובמסירות למען אזרחי ישראל. ולבני משפחותיכם - העורף שלכם, אשר מאפשר לכם לבצע שליחותכם זו.

אחדותו של עמנו ואמונתנו בצדקת דרכנו, משדרת היטב לאויבינו סביב, כי רוחו העוצמתית של עם ישראל לעולם לא תשבר. אנו נחושים להביא לניצחון האור על החושך פשוט כי אין לנו ברירה אחרת. יחד - אנו נמשיך לקיים את הנס הגדול של מדינת ישראל לדורי דורות.

יחד ננצח!

בברכת חג חנוכה שמח,

אלוף-משנה שגיא ברוך
מפקד מחוז דרום
פיקוד העורף".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה