מצילים את אדיר אחרק תושב שתולים הלוחם הקרבי שחלה בסרטן וזקוק לטיפול מציל חיים בחו"ל – הצטרפו

$(function(){setImageBanner('d5d0a123-832e-4b54-ab72-259effa55952','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אדיר אחרק בן ה-21 גילה שהוא חולה בסרטן אלים בשלב מתקדם במהלך השירות הצבאי שלו כלוחם בצנחנים. כעת, הוא תולה את תקוותו בטיפול מציל חיים בארה"ב שעלותו נאמדת במיליוני שקלים שאין לו: "יום אחד אני נלחם על המדינה שלי ויום אחר אני נלחם על החיים שלי". הצטרפו לסייע גם אתם

אדיר אחרק בן ה-21 ממושב שתולים הסמוך לאשדוד, היה במהלך השירות הקרבי שלו בצנחנים כשהחל להרגיש לא טוב. לאחר בדיקות התברר כי הוא חולה בסרטן מסוג "יואינג סרקומה" בשלב מאוד מתקדם.

"אני זוכר בעיקר את הימים כשתפסנו קו על הגבול עם סוריה שם התחילו לי כל הכאבים" – הוא מספר בדף גיוס ההמונים, על הימים כשהחל להרגיש שלא בטוב. "חשבתי שטויות עוד יום קשה. לא הבנתי מה שורף לי בגוף".

"ככה הגורל רצה, יום אחד אני נלחם על המדינה שלי ויום אחר אני נלחם על החיים שלי".

לדבריו, עד שהתברר כי הוא חולה במחלה הקשה זו הספיקה להתפשט בכל הגוף שלו. "מצאתי את עצמי מחובר לצינורות ומכשירים ורק חושב על החברים שלי שנשארו בגבול מאחור" – הוא שיתף. אם שואלים אותי, אז עכשיו הכי הייתי רוצה להיות איתם, שם בעזה".

אדיר אחרק - ישמח לעזרה שלכם כדי להציל את חייו

בעקבות גילוי המחלה, אדיר החל בסדרת טיפולים אינטנסיבית, אולם אלו לא צלחו. לדבריו, "המחלה עדיין מתפשטת וכל יום שעובר הוא לא לטובתי. הרופאים בישראל הרימו ידיים, הם אמרו לי את זה דוגרי, כמו שמספרים לחייל. והמלחמה שלי, שוב קיבלה פנים חדשות".

כעת, אדיר נושא את תקוותו בטיפול חדשני שמציע מרכז רפואי בארה"ב המתמחה באותה המחלה, אולם מדובר בהוצאה המוערכת במיליוני שקלים. לצורך כך, הוא פתח בסיוע עמותת "להושיט יד" במסע גיוס המונים.

בבית החולים. צילום מתוך דף הגיוס באינטרנט

"אני חולם להתחתן ולהקים משפחה ואני יודע שקטן עליי" – הוא כתב בדף הקמפיין. "אני רק צריך את העזרה שלכם בדרך לשם. כל תרומה וכל שיתוף יעזרו לי לנצח את הסרטן, ולהגשים את החלום לחיות!".

"יש לי כמה אהבות שאני קרוע ביניהן, ולמענן אני בוחר להילחם ולחיות" – הוא המשיך ושיתף. "אני אוהב את הצוות שלי בצנחנים אהבת אמת, את המדינה שלי, את ההורים שלי ואני מאושר בכל שניה כשהחברה שלי נמצאת לידי. ואני ממש, אבל ממש, אוהב את החיים. אז כמו שלימדו אותי בצנחנים, אני יוצא למלחמה על החיים שלי".

לפרטים נוספים ולתרומות לחצו כאן!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה