מצמרר: הסרטון האחרון של עמית מן ז"ל, שנרצחה במרפאה בבארי

$(function(){setImageBanner('50da996f-f5cb-4d19-b548-87dad435ec5a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לשמוע ולבכות: הסרטון האחרון של עמית ז"ל מנתיבות, שנרצחה במרפאה בקיבוץ 'בארי', בזמן שטיפלה בפצועים רבים ואחרים ביום שבת הארורה, ונרצחה על ידי מחבלים כשהיא מתחננת לחייה בזמן שכוחות ההצלה לא הגיעו בזמן. עכשיו כל העולם צריך לשמוע את קולה הענק.

 עמית מן ז"ל. צילום: פרטי

מצמרר: משפחתה של עמית מן, הפרמדיקית היפה מנתיבות, שהייתה נצורה שש שעות במרפאה בבארי, טיפלה בפצועים, התחננה שכוחות הביטחון יגיעו  נרצחה על ידי המחבלים הארורים והובאה למנוחת עולמים, עכשיו המשפחה מפרסמת כל זיכרון מרגש וכואב כדי שהעולם יראה וישמע את קולה המופלא של עמית, שנדם ולא ישוב, אך הסרטונים שצילמה יופצו בכל העולם כדי שלא ישכחו את קולה וטוב ליבה. בווידאו האחרון של חייה, צילמה עמית את עצמה שרה שיר של הזמרת מיילי סיירוס, ואנחנו מפרסמים אותו כדי שכולנו לא נשכח.

אחותה של עמית, מרי ורון מבאר שבע, הקדישה לה פוסט בפייסבוק:

"עמיתוש שלנו, חלמת להיות מפורסמת, רצית שיכירו את שמך, שידעו מי את, שישמעו אותך שרה  - מי היה מאמין שככה העולם יכיר אותך?!

בכל יום שעובר אנחנו לומדים עוד ועוד פרטים על השעות האחרונות שלך באותה שבת ארורה לפני שבועיים, על גבורתך, עוז ליבך, טוהר נשמתך. עד רגעייך האחרונים הצלת חיים וטיפלת בפצועים, גם אחרי שירו בך עשית לעצמך חוסם עורקים וניסית לשרוד וכך מצאו אותך, עם חוסם עורקים על הרגל.

אהובה שלי, נלחמת עד הסוף, אבל לא היה לך סיכוי. כל האומץ, האור והחוזק שבך לא יכלו נגד חושך הגדול. מפלצות האדם שירו בך ברגל חזרו למרפאה כדי להוציא אותך להורג ורצחו אותך ואת נשמותינו יחד איתך.

אהובה שלנו, כמו שנלחמת את עד הסוף, כך נלחם אנו ונוודא ששמך יהדהד בכל העולם. שכולם ישמעו עלייך ועל סיפור גבורתך המדהים. הכוחות שלך חודרים אלינו ומזינים אותנו ורק בזכותך יש לנו כוח בתקופה החשוכה הזו לעמוד שוב ושוב בראיונות מול עיתונאים מכל הארץ והעולם ולספר עליך.

הסיפור שלך ראוי להישמע!

נוחי על משכבך בשלום אהובת ליבנו, נפשנו לעולם לא תמצא מרגוע ולעולם לא נשכח איך רצחו אותך בדם קר, ולא נסלח על שהפקירו אותך לבדך.

בפוסט אחר, שבו פרסמה מרי תמונה שלה מצולמת עם עמית בילדותה, רשמה בכאב של געגוע: "תסלחי לי קטנה שלי על שלא יכולתי להציל אותך".

  מרי ורון עם אחותה עמית מן ז"ל. צילום: פרטי

עמית מן ז"ל. צילום: פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה