המשטרה קוראת לעזרת הציבור באיתור תושבת חוף אשקלון אשר נעלמה עם בנה בן ה-5 בכדי להגן עליו מאביו

$(function(){setImageBanner('e6ce12d7-4441-42fb-a2fd-c2c672e746e1','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משטרת ישראל ניהלה במשך שבועיים חקירה תחת צו איסור פרסום, לאיתור של ילד כבן 5, לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקתו של אביו, אך אמו של הילד גלית צרפתי בת 44 תושבת מושב כוכב מיכאל מהמועצה האזורית חוף אשקלון, לא קיימה את הצו בטענה שהאב מתעלל מינית בילד ומאז נעלמו עקבותיה וכן עקבותיו של הילד שנמצא ככל הנראה יחד עמה. כוחות גדולים פרוסים באזור ומחפשים אחריהם .

גלית צרפתי ובעלה לשעבר  עברו גירושים ונקלעו לסכסוך על רקע משמורת על בנם בן  ה-5. בית המשפט קבע לאחרונה כי הילד יועבר למשמורת האב. גלית צרפתי שנפגעה מההחלטה- נעלמה יחד עם בנה, במשטרה חושדים שקיים חשש לחייו.

מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט.

משפחתה של גלית צרפתי הגיבה "גלית הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה ותומכת. היא שומרת עליו מכל משמר והיא אימא מדהימה ומסורה. גלית לא חטפה ולא נעלמה עם הילד אלא היא שומרת עליו. בית המשפט פסק נגד גלית והדבר פגע בה בצורה משמעותית וגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד". כמוכן מסרו בני המשפחה כי אינם יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהם במקום בטוח ולא חסר להם דבר.

האם טענה בדיונים בבית המשפט שהאב התעלל מינית בבן, אך הטענה נדחתה, ועל מנת שלא לקיים את הצו היא החליטה לפי החשד להיעלם.

במושב כוכב מיכאל נפרסו כוחות גדולים משעות הלילה (חמישי) ומנסים לאתר מידע בנוגע למיקומם. 

משטרת ישראל התירה לפרסום את פרטי המקרה, ומבקשת את סיוע הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של אמו העונה לשם גלית צרפתי כבת 44 (כוכב מיכאל), ולדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לתחנת שדרות בטלפון 08-6620456.

האם יצרה סרטון עם כל בעלי המקצוע שהתייעצה איתם לגבי מצבו של הילד והוכיחה את טענתה שהאב לכאורה מתעלל מינית בילד. ואם זאת בית המשפט פסק לטובתו של האב ולכן האם החליטה לא למסור את הילד לאביו צפו בסרטון : 

דוברות משטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה