משלחת של שרי חינוך מגרמניה הגיעו לסיור ביישובי העוטף

$(function(){setImageBanner('01b3b532-0fc9-4481-b8a1-452e7d5a1baf','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משלחת רשמית של שרי חינוך מגרמניה, ובראשה שרת החינוך של עיר הבירה ברלין, נענתה להזמנת שר החינוך יואב קיש, והגיעה לביקור רשמי במדינת ישראל. בראש המשלחת עומדת שרת החינוך הפדרלית של גרמניה ונשיאת כל שרי החינוך של מדינות המחוז (KMK), בטינה סטרק-וצינגר.

חברי המשלחת הם נשיאת ה-KMK ושרת החינוך של מדינת ברלין, סנאטורית קטרינה גונתר-וונש, שרת החינוך של מדינת שלזוויג-הולשטיין, גב' קרינה פריין, שרת החינוך של מדינת באדן-ויטנברג, גב' תרזה שופר ושרת החינוך של מדינת בוואריה, גב' אנה סטולץ ומזכ"ל ה-KMK, מר אודו מיכאליק.

שר החינוך, יואב קיש: "לביקורם של שרי החינוך במדינת ישראל בעת הזו יש משמעות עצומה בעת הזו, שעה שבמוסדות חינוך מובילים ברחבי העולם מתנהל קרב על התודעה עולמית. ביקורם מעביר מסר ברור של תמיכה במלחמתה הצודקת של מדינת ישראל נגד ארגון הטרור הרצחני החמאס".

דוברות משרד החינוך

במסגרת ביקורה, המשלחת סיירה היום (ב') בקיבוץ כפר עזה במועצה האזורית שער הנגב, שמהווה עדות לתופת, לאימה, לאובדן ולחורבן שהמיטו עליהם ועל יושביהם מחבלי החמאס במתקפה הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר. במהלך הביקור, חברי המשלחת פגשו בחברי קיבוץ כפר עזה, ששרדו את התופת, ובבני משפחה של חטופים מקיבוץ בארי. בהמשך ביקורה, המשלחת תסייר ביד ושם – רשות הזיכרון לשואה ולגבורה, ותיפגש עם אנשי החינוך במרכז החינוכי שהוקם במקום.

דוברות משרד החינוך

כמו כן, היא תבקר בבית ספר לחינוך מיוחד שהוקם במוזיאון ארצות המקרא בירושלים עבור תלמידים ותלמידות מיישובי עוטף עזה, שנאלצו להימלט מבתיהם לאחר המתקפה הרצחנית שארעה ב-7 באוקטובר. ביקור זה, שמשמעותו הבעת תמיכה במדינת ישראל במלחמתה הצודקת נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס, נועד לרתום אותם ואת מדינתם למאמצים לתמיכה המדינית בניצחון על ארגון הטרור חמאס ולהשבת החטופים לחיק משפחתם ולביתם. ------------------------- 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה