משפחתו של עמרי מירן תושב נחל עוז שנחטף לעזה התבשרה כי הוא בחיים

$(function(){setImageBanner('707a2a65-4a3a-4f8b-81e4-99d2d1bab134','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

עמרי מירן בן ה-46 עבר לפני 12 שנה לקיבוץ נחל עוז. מאז הספיק להקים משפחה ולהביא לעולם שתי בנות ב7 באוקטובר פרצו המחבלים לביתם, וחטפו את עמרי לעזה. כעת גיסו של עמרי מירן, משה סיפר בריאיון לרשת CNN שאחותו התבשרה מפי גורם ישראלי רשמי שבעלה בחיים. משה אמר "סימן החיים נותן לנו כוח להמשיך להיאבק להשבת כל החטופים

משה סיפר שמלבד העובדה שעומרי חי, אחותו לא קיבלה מידע נוסף מאותו גורם רשמי. "אני בספק שלישראל יש מידע נוסף, אבל זה משמעותי כי הבנו בימים האחרונים שחמאס לא מתכוון לאפשר לבקר את החטופים המידע הזה יאפשר לכל מי שמקדיש את חייו להשבת החטופים להמשיך להילחם".

אמר משה למראיינת "אני לא פוליטיקאי או איש צבא מה שחשוב לי זה שמי שנבחר לתפקיד יעשה הכול כדי שזה יקרה, בין אם זה בהפעלת לחץ על הגורמים הרלוונטיים, בהם בעלות בריתנו, מדינות משפיעות אחרות כמו קטר או ארגוני טרור כמו חמאס, ובין אם בהארכת ההפוגה או הפעלת לחץ צבאי נוסף כמו שהיה בשבועות האחרונים. יש להם את הסמכות ואת האמון שלנו לעשות את זה, ובהמשך הדרך נשפוט אם פעלו נכון". 

עומרי מירן

עמרי מירן, בן 46, שנולד ביסוד המעלה,עמרי הגיע לנחל עוז חודשיים לפני מבצע צוק איתן, התאהב באזור ונשאר. עומרי  מטפל בשיאצו, וגם אחראי על הנוי של הקיבוץ. הוא מטפל בעצים ובאנשים ומאוד אהוב בקרב סביבתו.

אשתו לישי ואם בנותיו מספרת על השבת השחורה שבו הוא נחטף :

אשתו לישי מספרת שבשבת בבוקר המשפחה התעוררה למטחי הרקטות מעזה. "עלמא ישנה איתנו בחדר השינה, ורוני היתה בחדר השינה שלה, שהוא הממ"ד. הנוהל שלנו הוא שאם רואים שהמטח רציני, אורזים מזוודה ונוסעים צפונה, ואם זה רק טפטופים, אז מחכים. היו מטחים כבדים והבנו יחסית מהר שיהיה מבצע ושאנחנו צריכים לארוז מזוודה. בסביבות שבע היתה הפסקה קטנה, ואני יצאתי מהממ"ד להכין לעלמא לאכול ולהביא לרוני מים ובמבה, כי ראינו שזה מתמשך. ואז בווטסאפ הקהילתי התחילו להגיע הודעות כמו 'יש מחבלים', 'הצילו, שמישהו יבוא לעזור לי, הם אצלי בבית'. "בהתחלה, עמרי ואני עם הציניות הנחמדה שלנו אמרנו, כולם חיים בסרט.

בטח התבלבלו מהמטחים וחושבים שקורה עוד משהו. ואז התחלנו לשמוע יריות והבנו שזה אמיתי. עמרי הלך לקחת שני סכינים מהמטבח. היינו מאוד תמימים לחשוב שזה יעזור. נתנו לרוני לראות מהטלפון שלי גורגורים, כדי שהיא תירדם. והיריות התקרבו, הבנו שזה רציני. ישבנו בשקט. ואז שמענו יריות מהבית שסמוך אלינו, וחשבנו שהשכנים כבר לא איתנו. בדיעבד מתברר שהיה שם קרב יריות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה