רינת שגב-אבן, חן, עידו ואלון אבן נרצחו בביתם שבבארי על ידי מחבלים

$(function(){setImageBanner('c563cc28-c2bd-4fd7-9e03-cebb960f9e15','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רינת 44 וחן בעלה 45 ושני הבנים הגדולים אלון בן ה 16 ועידו בן ה 14 רינת וחן אבן ובנם אלון ועידו נרצחו בביתם שבבארי על ידי מחבלים לאחר שעות רבות בממ"ד, ולאחר שמחבלים חדרו לביתם-הבית עלה באש, עשן נכנס לממ"ד עד שהם נאלצו לברוח מהחלון-להתחבא בשיחים ולהמתין לצבא שלא הגיעו חן ניהל קרב עם האקדח שלו אך ככל הנראה המחבלים חיסלו אותם..." תחילה חן אבן ז"ל, אותר לאחר שבוע כאשר הוא אינו בחיים. והיום הגיע הבשורה הקשה על שאר בני המשפחה. ‏משפחת אבן מבארי. היו 6, נשארו 2 - תומר וניר הקטנים. בלי הורים, בלי אחים גדולים, בלי בית יהי זכרם ברוך

משפחת אבן

סופדים להם 

העיתונאי יובל שגב כותב על בני משפחתו שנרצחו:
"זהו, זה נגמר. מצאו את הגופות. רינת, חן, אלון, ועידו.
משפחת אבן מבארי. היו 6, נשארו 2 - תומר וניר הקטנים. בלי הורים, בלי אחים גדולים, בלי בית. אבל עם משפחה גדולה ובקיבוץ חזק שיעשו הכל כדי לתת להם את כל מה שאפשר. קשה עוד להספיד ולסכם, הראש מוצף.
"חשוב לי שידעו, עם כמה שזה נשמע קלישאה, שהם היו הכי טובים שיש. אני בקשר בימים האחרונים עם בערך 20 איש שהיו בטוחים שרינת היא החברה הכי טובה שלהם, אנשים שלא יודעים איך הם ימשיכו. ואנחנו לא יודעים איך היא הצליחה לגעת ולסייע לכל כך הרבה אנשים. עובדת סוציאלית, שירות ציבורי. התמודדה ועזרה לאנשים שאף אחד לא ספר. הייתה אוזן קשבת, גב נפשי, לעיתים גם כלכלי לכל כך הרבה אנשים. אין מילים כבר.
חן, שכשפתחנו את הטלפון שלו שאחד הילדים לקח מזירת הטבח, מצאנו אינספור שיחות והודעות מאנשים שהיו במסיבה. קיבלו את המספר שלו כי ידעו שהוא איש שטח ואדמה, מאלה שיגיעו לכל מקום לחלץ ולעזור. אבל כשהוא היה צריך עזרה, לא היה מי.
חשוב לי שידעו שהוא היה אבא למופת. ביריון חזק, עם לב חמאה. שהספיק לחסל את המחבל שחיכה למשפחה ביציאה מחלון הממד. למחבל שמצא אותם בשיחים כבר לא נשארו לו כדורים באקדח.
"חשוב לי שידעו על אלון בן ה16 שהוא היה נשמה ענקית. מהילדים שמצליחים להתחבב על כולם ולהתחבר לכולם בלי רעש, צלצולים, ופוזות. תמיד הרגשתי שהוא הכי קרוב אליי מבין בני הדודים, הכי דומה, הכי איש שיחה כבר מגיל צעיר. הזדקן מוקדם כמוני, אבל ידע להתחבר לכולם. הגן על אחיו הקטן, ספג את הקליע תחרתי משמע. גיבור.
"על עידו כבר לא נשארו לי מילים, כמה חריפות ושכל בילד אחד קטן ושובב. חשוב לי שידעו שהוא היה הילד הכי מצחיק בכיתה, מאלה שמשגעים את המורות, אבל הן לא יכולות לכעוס עליהם. מוצלח, מעורב בהכל, ספורטיבי. לב אחד גדול-קטן.
"עכשיו המחשבות הן קדימה - איך בונים את הקיבוץ והמשפחה מחדש, איך דואגים לתומר וניר שנשארו איתנו ויצטרכו עוד הרבה עזרה למרות הכח והגבורה הבלתי נתפסים שיש לשני ילדים רק בני 12 ו8.
"הרבה ביקשו דרך לסייע להם בימים שחלפו, התלבטנו ולא גייסנו תרומות עד עכשיו. אבל החלטנו לפתוח את זה. חשבון הבנק הרלוונטי כרגע רשום על שם אח של אבא, עמית שגב. כל הכסף שיהיה שם ישמר כדי לתת לשני הנסיכים האלה את כל מה שיצטרכו בעתיד.
אלה הפרטים:
בנק הפועלים 12
סניף 763
מספר חשבון 66348
נקום בשבילם, ונבנה בשמם. בשביל כולנו. מדינה טובה יותר, חקלאות חזקה, ועוטף בטוח".

עמית שגב

ימים קשים
אני ומשפחתי נמצאים רחוק מהבית בעין יהב
כל הקיבוץ ( ניר עם ) פונה.
למזלנו הגדול כיתת הכוננות של הקיבוץ עצרה מחבלים מלחדור לקיבוץ.
לצערי הרב מאוד- אחותי רינת 44 וחן בעלה 45 ושני הבנים הגדולים אלון בן ה 16 ועידו בן ה 14 לא שרדו- לאחר שעות רבות בממ"ד,ולאחר שמחבלים חדרו לביתם-הבית עלה באש,עשן נכנx לממ"ד עד שהם נאלצו לברוח מהחלון-להתחבא בשיחים ולהמתין לצבא שלא הגיעו
חן ניהל קרב עם האקדח שלו אך ככל הנראה המחבלים חיסלו אותם...
ההורים והאחים הגדולים גוננו בגופם על הקטנים-תומר בן ה-12 לקח את הנייד של אביו והחל להתקשר לחברים ושכנים-עד שדיבר עם שכן שהזמין אותו להיכנס מחלון הממ"ד-תומר לקח את אחיו ,ניר בן ה 8 -ויחד הם רצו לשכנים וכך הצילו את עצמם.
לצערי טרם קיבלנו הודעה רשמית- כי לא מצאו את הגופות.
הצער הכאב התיסכול והכעס מתערבבים עם הדמעות שלנו
המצב קשה מאוד-כל יום שומעים על עוד מכרים וחברים שנרצחו
עדיין אני רואה רק דרך אחת:
לאחר השבר והכאב נרים את הראש ננסה לראות את כל הטוב שנשאר מסביבינו ( יהיה מאתגר ) ונמשיך בחיים-גם כי זה מה שחן ורינת היו רוצים עבורינו.
כוחנו באחדותינו
-
שמרית הלל 
מסרבת להאמין !!! לא יכול להיות שהחיוך הכי גדול בעולםםםם הלך מפה  ריני רינת אור שאת תמיד קיבלת אותי בחיבוק פיזי כי לא האמנת בכל הגבולות הלא אנושים,הקשבת לי ב"מלחמת חיי" ועכשיו הכל מתגמד ,הכל כלום ושום דבר ,אני שולחת לך חיבוק ,תודה שהיית מטפלת מדהימה  סליחה סליחה סליחה שהיית הכי אנושית ונרצחת בצורה הכי לא אנושית !!!!!! תנוחומיי לכולכם תנחומיי .
-
חגית 
הלב נשבר כמה כאב, אי אפשר לעכל
הכרתי את רינת במסגרת הלימודים, בחורה מלאת שמחת חיים, חמה, לבבית ואהובה כ"כ. לא נתפס בכלל מה שהם עברו.. משתתפת בצערכם העמוק ושולחת ניחומים לכל בני המשפחה
-
נועה כהן חכם 
רינת היקרה שלי 
הלב שלי נשבר לרסיסים
נפגשתי בך בדרכי המקצועית ואת חלק ממני  תמיד 
מהמטפלת שאני ומהאדם שאני
עמית, אני עובדת סוציאלית ומטפלת רגשית
אשמח לסייע וללוות רגשית את 2 ילדיה של רינת, כמובן ללא תשלום. טיפולים פרטניים לכמה זמן שצריך (יש לי ניסיון בטיפול בטראומה, אם כי ברור לנו שמדובר במימדים אחרים)
במידה ויש צורך, זה המעט שיש לי להעניק לאישה האהובה הזו, לדאוג לילדי האם המסורה ביקום.
רינתי את הרבה יותר מ- ״אם טובה דיו״ כמו שחרטטת על גופך הקריצה מושלמת 
-
שרון דינר 
נשבר הלב והתרסק לו לרסיסים.
מי שלא הכיר את רינת שגב אבן, לא הכיר אישה מלאך עם אהבה, מסירות, נתינה, עטיפה, הכלה, מקצוענות וחמלה. כל מי שהכיר אותה, התאהב בדקת מפגש.
ארז,, כתבת מסעיר ומצמרר.
כואבת את כאבך וכאב נטלי, יודעת כמה היא אהבה אתכם.
את בנכם, את כל בני הנוער שהחזירו לה שהייתה ועודנה.
לב ענק שפוגשים פעם בחיים.
נזכור תמיד את מי ומה שהייתה, נדירה ומעורכת בפי עליון.
מנוחתך עדן, רינת שגב אבן.
אבדה לעולם
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה