מתן רוזנברג יצא לבלות עם בני דודיו במסיבה פסידאק ונרצח על ידי מחבלים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c9084946-112a-4edd-b571-878546f5b9bc','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9084946-112a-4edd-b571-878546f5b9bc','/dyncontent/2024/5/13/04664638-cd72-45fa-b246-8d06d899fed0.jpg',17880,'מכללה למנהל אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9084946-112a-4edd-b571-878546f5b9bc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מתן רוזנברג יצא לבלות עם בני דודים במסיבה הפסידאק- סמוך לנירים , נוי מעודי הי"ד ומוטי אלקבץ הי"ד. מתן יחד עם בני דודיו נרצחו בידי המחבלים . לנצח נזכור את החיוך הגדול, ואת הילד היפה שהיית"
כך ספדה שני רוזנברג על קברו של בנה בן ה17 מתן הי"ד בלוויה בדימונה ,הלוויה ה14 בעיר מאז מסע הטבח ההמוני במסיבת נובה ברעים אליה יצא יחד עם בני משפחתו נוי מעודי הי"ד ומוטי אלקבץ הי"ד, אבל כבד .

מתן רוזנברג ז"ל
רק היום קמה האם שני משבעה של אחיה והסבא של מתן קם מהשבעה על בנו, שלושת בני המשפחה לא נפרדו במותם.
מתן הי"ד היה נער פעיל במיוחד בצופים בה הדריך בני נוער, שחלומו היה שהסניף יגדל ויהיה שוקק בחיים ,מתן הי"ד החל את פעילותו בצופים בכיתה ד' והיה מהגורמים המשמעותיים בשבט שגיא בדימונה.
במסע הלוויה הכואב ה14 במספר בדימונה ממתקפת הטרור הנפשעת של חמאס דאעש שביצעו פשעי רצח וטבח בלתי נתפס אמרה אימו שני על קברו המלא בזרים.

" נזכור תמיד את החיוך היפה שלך, את התלתלים וכמה יפה היית, כמה אהבת לעזור ולתת ועל כל דבר אפילו הפשוט ביותר, אמרת לי תודה"
-

מתן היה מדריך מוערך בתנועת הצופים בעיר ושימש כסמל ומודל לחיקוי בקרב בני ובנות נוער רבים. חלומו של מתן היה להרחיב את הפעילות של הסניף ולדאוג לכך שכל בני הנוער בעיר יכירו את שבט 'שגיא' בה היה מתן חבר השכבה הבוגרת.

מכריו סופדים לו

אבי בלכמן 

מתן רוזנברג, רק בן 17, היה נער שובה לב, מחוץ לארון, חבק את ניתאי, נער מהתיכון המקביל כבן זוג. מתן היה אהוב על כל מי שפגש בו כולל כל השכבה שלו בביהס. אנשים קיבלו אותו, התעניינו בו, פרגנו לו, אהבו להיות בחברתו.
בסופש המר של שמחת תורה מתן ושני דודים נסעו לפסידאק- מסיבת טבע מקבילה לנובה שהתקיימה סמוך לנירים.
כדורי המרצחים השיגו אותם בבוקר הנורא ההוא. שלושתם נהרגו. את גופותיהם של הדודים זיהו יחסית מוקדם. שני אימו של מתן מסיימת היום לשבת שבעה על אחיה, בקרית גת. את מתן שנעדר זמן ארוך זיהו רק אמש בתום שבוע קשה בו תקווה הפכה אט אט לייאוש.
יצא לי לשבת לפני כשנה עם מתן לשיחה ולהתרשם איזה נער מקסים ומבטיח היה. עצוב גם עבור ניתאי שאיבד אהבה גדולה.
*היום ב16:00 יובא מתן למנוחות בבית העלמין בדימונה. מי שרוצה ויכול לחלוק לו כבוד אחרון ולהפרד וגם לחזק את איציק ושני ההורים ואת ניתאי מוזמנ-ת-ים
-
רוית כהן אוזנה 
מתן המיוחד והאהוב!
כמה התפללנו וקויווינו לבשורות אודותייך!
ילד שכולו טוב
חייכן, ערכי ומלא אהבה!
לנצח נזכור אותך עם רעמת התלתלים הכתומים שבלטה מרחוק וכל כך אפיינה אותך ואת מי שאתה!
היית אחד יחיד ומיוחד!
הלב מסרב להאמין ואנחנו פה מנסים לאסוף את השברים!
נוח על משכבך בשלום ילד
והמשך להפיץ ולפזר על העולם את האור שלך גם מלמעלה...
"גיבור של העולם ילד עם חיוך של מלאכים תשמור על העולם ילד כי אנחנו כבר לא מצליחים..." 
ת.נ.צ.ב.ה
-
בני ביטון
דימונה מרכינה ראש.
מתן רוזנברג, נרצח על יד מחבלים בני עוולה.
מתן, ילד נצחי עם תלתלים קופצים,
היה אהוב על כל סובביו.
בני משפחתו, חבריו ומכריו מספרים על נפש חופשייה,
מלאת שמחת חיים!
מתן היה חובב מוסיקה מושבע וברגע אחד,
נדמה מנגינת חייו.
העיר דימונה כולה, כואבת ושותפה בצער המשפחה
הלוויה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין בדימונה.
-
בצער רב האובדן הגדול הגיע גם לפתח הנהגתינו כשהתבשרנו בשעות האחרונות על מותו של מתן רוזנברג ז״ל, חבר השכבה הבוגרת בשבט שגיא בדימונה.
מתן היה ילד שהחניכים נוצצים מעיניו, לא משנה מה עשה תמיד רצה שיהיה לו קשר עם חניכי השבט, בכל פעם שהייתה בעיה לחניכה שלו, הוא היה הראשון להתמודד עם הסיטואציה, כמעין אבא צעיר שנעמד ראשון לטובת הילדים שלו.
אנו מעריכים מאוד אותו, את הנתינה והבגרות שלו, הוא נתן מעצמו המון לשבט, למשפחתו ולסובביו, תמיד.
אנו אבלים וכואבים את לכתו ומשתתפים בצער המשפחה
-
משפחת "עמי אסף" מרכינה ראש, כואבת ומתאבלת על מתן רוזנברג הי"ד, שנרצח בדמי ימיו.
מתן שלנו, תלמיד בית הספר לשעבר, היה אהוב יחיד ומיוחד בדמותו ואישיותו.
אנו משתתפים וכואבים את צער המשפחה האהובה, והאח היקר תלמיד בית הספר.

מתנועת הצופים, הנהגת הדרום נמסר: "מתן היה ילד שהחניכים נוצצים מעיניו, לא משנה מה עשה תמיד רצה שיהיה לו קשר עם חניכי השבט. בכל פעם שהייתה בעיה לחניכה שלו, הוא היה הראשון להתמודד עם הסיטואציה, כמעין אבא צעיר שנעמד ראשון לטובת הילדים שלו".

"אנו מעריכים מאוד אותו, את הנתינה והבגרות שלו, הוא נתן מעצמו המון לשבט, למשפחתו ולסובביו, תמיד. אנו אבלים וכואבים את לכתו ומשתתפים בצער המשפחה".

אתי בן שימול, שמתן היה חבר טוב של בתה מספרת: "מתן האהוב והיקר שלנו, איך נפרדים מעלם חמודות? מנער צעיר שיצא לבלות ולחגוג את החיים ולא שב? איך מספרים לבנות שהחבר שלהן איננו?".

"מתן היה חבר טוב של הבת הגדולה שלי, זוהר. מהרגע שדרך אצלנו בבית זה היה סיפור אהבה. כמה אור ושמחה, איזה נער נבון ופתוח. הוא נהיה חבר של כולנו, גם של הבנות הצעירות יותר שלי שהיו מצפות לו בשקיקה. הוא היה יושב עם כל אחת מהן לשיחות נפש, מייעץ, תומך ואוהב".

"הוא אהב מוסיקה, בעיקר את לנה דל ריי. הכיר כל מילה ומילה בשירים שלה, היה מקשיב לה שר ורוקד ואני הייתי מתמוגגת ממנו. מתן ניגן על פסנתר וגיטרה בכשרון רב. אהבתי אותו מאוד".

"מתן היה קופץ לבקר אותי כשהבנות לא היו בבית, פשוט מופיע בדלת ונכנס. היינו מדברים בפתיחות, על אהבות, אתגרים, משמעות. הרבה עומק היה בו ולב שהכיל את כולם. הוא סיפר לי שהתאהב והאהבה הזאת נמשכה עד הרגע הנורא בו נרצח, איזו אהבה יפה".

"הוא היה נרדם אצלנו, אוכל אצלנו, נמרח על הספה, בן בית, חלק מהנוף המשפחתי. מתן היקר, הג'ינג'י הכי יפה בעולם. מבפנים ומבחוץ. נזכור אותך ככה, מלא בטוב ויופי, שמחת חיים, אוהב אדם. לפני שבוע וחצי פגשתי אותו, לא ידעתי שזאת תהיה הפעם האחרונה. התחבקנו, שמחנו להיפגש ככה במקרה. יהי זכרו ברוך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה