מתנות חג לכבוד החנוכה בסימן חיזוק בעלי עסקים מיישובי העוטף

$(function(){setImageBanner('524e13fc-b23f-4eec-88ad-d512fbb5a583','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

לכבוד חג החנוכה החליטה הנהלת הכנסת, יחד עם ועד העובדים, לרכוש מתנה ערכית וייחודית, המורכבת משמונה פריטים שנרכשו מבעלי עסקים קטנים בעוטף

לחם המחמצת הגיע מקונדיטוריית ללוש, מעשה ידיו של הקונדיטור יקי שגיא שניצל בנס מהתופת בבארי. לצד הלחם ושאר מתנות החג, שהגיעו בסל ידידותי לסביבה ממפעל ״גרין פק״ באשדוד, ניתן למצוא את המקרונים של מאפיית ״בית מאפה הגפן״ המשפחתית מאופקים.

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

עוד בסל - ממרח עגבניות של "פרנצ'סקה״, שעשה את כל הדרך ממושב גילת בדרום, והשפית שעומדת מאחורי סוד המתכונים היא אפרת אלבז.

מאז מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר נרתמו מאות מעובדי הכנסת לסייע לתושבים המפונים בשלל יוזמות התנדבותיות הכוללות תרומות ציוד, הפעלות לילדים בבתי המלון, הפקת מסיבות בת ובר מצווה וימי הולדת, סיוע בקטיף חקלאי בדרום וחלוקת ארוחות חמות לאורך התקופה לחיילים ומפונים.

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

בברכת החג המשותפת שצירפו יו"ר הכנסת, מנכ"ל הכנסת, הנהלת הכנסת וועד העובדים הודו למשמר הכנסת ולעובדות ועובדי הכנסת: "רוח ההתנדבות, העשייה וההתגייסות של כולכם בתקופה האחרונה העמיקה את עוצמת ה'ביחד' של משפחת הכנסת. חיפשנו דרך לציין יחד אתכם את החג ולעשות טוב, להפיץ ולהגביר את האור.

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

לכן השנה אנו מעניקים לכם מתנה ערכית וייחודית המורכבת משמונה פריטים כנגד שמונת ימי החנוכה, כשכל אחד מהם נרכש מבעלי עסקים קטנים בעוטף ומאחורי כל אחד מהם סיפור מרגש.

אנו מאמינים שלצד הסיוע הכלכלי לבעלי העסקים, אתם ובני משפחותיכם תוכלו להפיק הנאה ומשמעות ממתנה זו. כולנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל החטופים ולשובם בשלום של כלל אנשי כוחות הביטחון ובהם עובדי ועובדות הכנסת ולוחמי משמר הכנסת שגויסו למילואים״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה