נער בן 15 איבד את כל הכסף שחסך בקיץ בנסיעה ברכבת איך פעלו עובדי הרכבת?

$(function(){setImageBanner('29b16c0a-ab57-4331-ab99-dd79d51c37b0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אור דישון, מוזיקאי בן 15 מקיבוץ רבדים נסע עם חבריו מתחנת הרכבת קריית מלאכי- יואב לטיול בתל אביב.
בכיס האחורי של מכנסיו החזיק אור ארנק עם סכום של 1,650 שקלים שחסך בעבודה מאומצת במשק הקיבוץ הוא איבד בתחנת הרכבת את הכסף שחסך בעבודה קשה לקניית ציוד מוזיקה עבור הקריירה המוזיקלית שלו, עובד הניקיון, מנהל המשמרת ופקח הרכבת איתרו את האבידה והחזירו אותה לבעליה

 צוות תחנת קריית מלאכי יואב רגיל במתן שירות מסור ואדיב לנוסעי הרכבת הפוקדים את התחנה הכפרית, אך גם עובדי הרכבת הוותיקים התרגשו לסייע במקרה שאירע בתחילת השבוע.

אור  התכוון להשקיע במיקרופון חדש וציוד מוזיקלי נוסף עבור הקריירה המוזיקלית אותה הוא מטפח. בזמן כניסתו לתחנת הרכבת נפל הארנק מכיסו בלי ששם לב והוא וחבריו עלו על הרכבת צפונה לתל אביב ללא סכום הכסף שחסך.

דוברות רכבת ישראל

באותה העת בתחנת הרכבת, אשר אהרונוב עובד בצוות הניקיון של התחנה, ערך סיור שגרתי בו מצא את הארנק עם סכום הכסף ומיהר למסרו למנהל המשמרת בתחנה אברהם מדר. השניים בדקו את הארנק ותכולתו, והבינו שבעליו הוא נער צעיר. מיד יצרו קשר עם פקח הרכבת אור סייג וזה התחיל במאמצים לאתר את הנוסע באמצעות מערכת הכריזה של הרכבת. הנוסע אשר האזין לכריזה, גילה שהארנק וסכום הכסף שבו נעלם, ומיד פנה בבהלה אל הפקח, שלאחר אימות קצר שכלל מידע על פרטי האבידה, הודיע לו שהכסף נמצא ומחכה לו בתחנת המוצא.

הפקח אור סייג הדריך את הנער כיצד לחזור אל תחנת קריית מלאכי יואב, שם נפגש עם צוות התחנה שהחזיר לו את האבידה החשובה.

"אני בהלם שהצליחו לאתר לי את הארנק עם המשכורת שחסכתי בעבודה פיזית מאומצת של שבועות וזו הקלה גדולה עבורי שהם מצאו", סיפר אור דישון, "אני מודה לצוותי הרכבת על הטיפול המסור והאיתור המהיר".

רכבת ישראל

"בתקופת הקיץ יש גידול במספר הנוסעים מקרב בני נוער ונוסעים מזדמנים נוספים, ובאופן טבעי גדל גם מספר האבידות שנשכחות ברכבת", מספר אהרון מדר, מנהל המשמרת בתחנת קריית מלאכי יואב שסייע בהחזרת האבידה, "אנו ברכבת ישראל נערכים מידי קיץ להשבת האבידות הרבות וקוראים לכל הנוסעים שאיבדו דבר מה ברכבת לא להתייאש וליצור קשר עם צוותי הרכבת או מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידות לבעליהן."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה