"סליחה שנחטפתי": החטופים ששוחררו משבי חמאס עונים לשרה נתניהו על האמירה שלה "הם לא אמרו תודה"

$(function(){setImageBanner('05b31ee3-5927-49ba-ac34-9d2cd0759aeb','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשיחה סגורה, שנועדה לרתום את אשת ראש הממשלה למאבק למאבק להשבת החטופים, דלפו דבריה: "ראית כמה חטופים שחררנו? הם אפילו לא אמרו תודה" כעת תושבי עוטף עזה שנחטפו ושוחררו מהשבי לא נשארים חייבים ועונים לשרה נתניהו על חוצפתה לאמר אמירה כזו -החטופים ששוחררו כתבו בחשבונותיהם ברשתות החברתיות: "סליחה שנחטפתי", "בפעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה" מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "שקרים והמצאות מופרכות"

שרה נתניהו depositphotos / יגל יעקב - מטה משפחות החטופים

"הם אפילו לא אמרו תודה"

משפחות החטופים והחטופים ששוחררו מהשבי  זועמים  בשל הקלטתה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בשיחה סגורה, שנערכה על מנת לרתום את אשת ראש הממשלה למאמץ משפחות החטופים, היא אמרה: "ראית כמה חטופים החזרנו? אפילו תודה לא אמרו לנו". כך, פורסם לראשונה ב"חדשות 12". זאת ועוד, נודע כי אשת ראש הממשלה התבטאה באופן דומה בשיחות סגורות נוספות אותן היא קיימה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי אלו "שקרים והמצאות מופרכות".

ליאם אור, מיה רגב, יגיל יעקב, עלמה אור, גלי טרשצ׳נסקי ואופיר אנג'ל, התייחסו באמצעות פרסומים ברשתות החברתיות מילים חריפות בתגובה.

ליאם אור, שנחטף מביתו בקיבוץ רעים ושוחרר בעסקה שנשא את הציטוטים של שרה נתניהו הוא , כתב: "סליחה שנחטפתי".

הנער יגיל יעקב תושב קיבוץ ניר עוז ששוחרר מהשבי לאחר 52 יום כתב "סליחה שנחטפתי, פעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה".

מאיה רגב, ששוחררה משבי חמאס, ומאז פועלת להשבת יתר חבריה שנותרו בשבי כתבה: "מצטערת שנחטפתי ועוד יותר מצטערת שזה מה שמתעסקים בו במקום להחזיר את האחים ואת האחיות שלי הבייתה"

מטה משפחות החטופים נמסר בעקבות אמירתה המחפירה של שרה נתניהו: "אנו פונים אליה כמו שהיה לך חלק בעסקה הקודמת, אנו מצפים ומבקשים ממך לקדם את שחרור כל החטופים שעוד נותרו מאחור, עם ישראל יודה לך"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה