סמוטריץ' על הכוונה ללמד חינוך מיני בבתי הספר - גל של טרלול מסוכן - , לכו ללמוד בבתי ספר דתיים

$(function(){setImageBanner('7185c069-960f-4a4b-858a-0c81ae3ce554','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ (שמפלגתו עם בן גביר כבר שלישית בסקרים) נגד הליברליות וטוען  - "העם ברובו בריא בנפשו ובזהותו". מי שרוצה שילדיו יהיו בריאים ויציבים - שישלחו אותם לחינוך הממלכתי דתי... ובעקבות הילדים יבואו גם ההורים. והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם"

סמוטריץ, צילום יח"צ

כפי שפרסמנו כאן, בשנה הבאה מערכת החינוך תתחיל לשלב חינוך מיני בכל התי הספר בארץ כלימודי חובה בכל הגילאים. תחת הכותרת "מיניות בריאה ומניעת פגיעה".  -לכתבה המלאה כנסו כאן 

בתגובה, יושב ראש מפלגת הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', בפייסבוק ובטוויטר.

"גל הטרלול הפרוגרסיבי האדיר השוטף את מערכת החינוך הממלכתית יכול להיות שעתו היפה של החינוך הממלכתי דתי".

סמוטריץ רואה בחינוך המיני כהחדרת טרלול מסוכן למערכת החינוך באמצעות  קבוצה קטנה שהשתלטה על האקדמיה. העם ברובו בריא בנפשו ובזהותו, יודע להבחין בין טוב לרע ובין שקר לאמת. הקיצוניות שאליה הלך המחנה הליברלי מאוד עוזרת ליכולת ההבחנה הזו של הציבור. והוא יבוא בהמוניו, וישמח בזה, ובעקבות הילדים יבואו גם ההורים. והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם".

מי שרוצה שילדיו יהיו שטופי מח פרוגרסיבי, חסרי זהות לאומית, אישית ומגדרית, נעדרי ערכים ומנותקים מזהותם ושרשיהם היהודיים - שישלחו את הילדים לחינוך הממלכתי החילוני. מי שרוצה שילדיו יהיו בריאים ויציבים, עם עמוד שדרה וגאווה לאומית - שישלחו אותם לחינוך הממלכתי דתי..

תנועת נאמני תורה ועבודה הגיבו לדברי סמוטריץ׳:

"אנו שמחים שגם ח"כ סמוטריץ' סבור שבתי הספר הדתיים עשויים להביא ברכה למעגלים רחבים בעם ישראל, ולא רק למי שמגדירים את עצמם דתיים".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה