סנ"צ דורון אלוני על נפילת בנו: "לא הספיק לממש את כל מה שילד בעולם נורמלי אמור לממש"

$(function(){setImageBanner('a4a8e349-600a-4ad5-95cb-3399235a7de0','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני נלחם ביום הטבח בעוטף עזה במחבלים, סמוך לביתו ובדרך לרעים לחלץ את בנו ואזרחים נוספים. הוא איבד בקרב את חברו הטוב, ג'ייאר דוידוב מפקד תחנת רהט ומי שהיה מפקד ימ"ר לכיש הקודם. השבוע הוא שכל את בנו, סמל ערן אלוני הי"ד, בקרב הקשה בשג'אעיה - "מסע מאוד מאוד קצר של 19 שנה"

סמל ערן אלוני הי"דסמל ערן אלוני, בן 19, מאופקים, לוחם וחובש בגדוד 51 של גולני, נפל השבוע בקרב הקשה בשג'אעיה שגבה את חייהם של 9 לוחמים, ביניהם , ביניהם אלוף-משנה יצחק בן בשט ומג"ד גדוד 13 של חטיבת גולני סגן-אלוף תומר גרינברג.

סמל ערן אלוני לא היה חייב להיות בתוך עזה, לאחר האירועים שעברו על משפחתו - אחיו הגדול עמית ניצל בנס מהטבח במסיבת הטבע ברעים ואביו, מפקד ימ"ר לכיש סנ"צ דורון אלוני, נפצע במהלך הקרבות עם מחבלים סמוך לרעים. "הוא אמר שאין סיכוי שהוא לא חוזר לחברים שלו. הוא היה חובש, ולא היה יכול לחשוב שמישהו ייפצע והוא לא יהיה שם", סיפר האח עמית לכתב כאן רשת ב' אסף פוזילוב.

מפקד ימ״ר לכיש סנ"צ דורון אלוני, שמאחוריו הצלחה כבירה במלחמה נגד ארגוני הפשיעה באשדוד והאזור בכלל, איבד ביום הטבח את חברו הטוב ג'ייאר דוידוב, מפקד תחנת רהט, שיחד איתו ועם שוטרים נוספים נסעו לחלץ אזרחים ואת בנו של סנ"צ אלוני ממסיבת הטבע ברעים. "ב-7 באוקטובר נלחמתי פה באופקים, 700 מטר מהבית, אחר כך לחימה בתוך אופקים ואז יצאנו לכיוון רעים - שם נתקלנו במחבלים. בתקרית הזאת נהרג חבר שלי ג'יאר דוידוב גיבור ישראל, שיצא והסתער ולצערי נפגע מאש מחבלים. היו איתי עוד שוטרים שנפצעו בדרגות כאלה ואחרות", מספר סנ"צ אלוני.

השבוע הוא קיבל את בשורת איוב. בנו הקטן, רק בן 19, נפל בקרב עם מחבלים בשכונת שג'אעיה בעזה. יחד עם בנו נפלו עוד 9 לוחמים וקצינים. 

צילום: אסף פוזילוב כאן רשת ב':

"אחרי מסע מאוד מאוד קצר של 19 שנים, הוא לא הספיק לממש את כל המטרות וכל מה שילד בעולם נורמלי, בגיל 19, אמור לממש", אמר סנ"צ אלוני על נפילת בנו. בשיחה עם אסף פוזילוב מכאן רשת ב', הוסיף סנ"צ אלוני: "הוא בחר בדרך של ערכים ואהבת המדינה, וסימן לו למטרה להיות לוחם בצה"ל, בסופו של דבר הבחירה הזאת היא גם שגרמה לזה שהוא יילקח מאיתנו".

סנ"צ אלוני מבקש לזכור - "קודם כל את אותם הנופלים, את אותם השוטרים שנפלו למען קידוש השם למען המדינה, את אותם חיילים שנפלו פה על הגנת המדינה, כמובן גם את כל אותם האזרחים שנרצחו ונטבחו פה. כמובן לא לשכוח את החטופים, ובסוף בסוף אני מבקש בכל ליבי ומתפלל שלא יהיו עוד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה