עדי אלחרר בת ה7 ניצלה בזכות אמא האמיצה שהגנה עליה בגופה

$(function(){setImageBanner('ed62e570-c2a1-4968-a9be-4560db3c5bee','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ב7 באוקטובר חדרו מחבלים לקיבוץ חולית וטבחו בתושבים ליז אלחרר אמא אמיצה בת 45, החביאה את בתה עדי אלחרר בת השבע בארון בזמן שהמחבלים שדדו את הקיבוץ ורצחו את כולם. ליז אלחרר הי"ד הכניסה את בתה למחבוא וחסמה את הדלת בגופה כשהיא גוססת מפצעי ירי, וכך הילדה ניצלה. המחבלים לא ידעו שיש ילדה בארון

ליז אלחרר חלפון ומאיר אלחרר ז"ל

ליז אלחרר החביאה את בתה בארון בזמן שמחבלי חמאס שדדו את הקיבוץ שלהם, הרגו וחטפו יותר מ-20 שכנים.

ליז אלחרר הי"ד, מחולית. נרצחה בטבח שבוצע בקיבוץ על ידי מחבלים.  ביום הטבח ליז האמיצה מיהרה לקחת את עדי בת השבע למחבוא וחסמה את הדלת בגופה כשהיא שוכבת גוססת מפצעי הירי שלה, המחבלים לא ידעו שיש ילדה בארון, וכך ניצלה הילדה, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

ליז רואת חשבון בת 45 התקשרה לאחותה הצעירה ממנה ליטל בשעה 7:17 בבוקר יום שבת ה-7 באוקטובר, מקיבוץ חולית הסמוך לגבול עזה ומצרים ואמרה לה שמחבלים פרצו לקיבוץ.

המחבלים פרצו לביתה, ירו למוות בבעלה מאיר ופצעו אותה אנושות. אבל כשהיא שוכבת ומדממת, ליז הכניסה את בתה עדי לארון ושכבה מול הדלתות ומתה. הילדה המבועתת התקשרה חזרה לדודה ליטל כדי לומר שאמה נורתה ושהיא חוששת. הדודה אמרה לעדי להישאר מוסתרת ולהמתין לחילוץ.

  ליטל התקשרה בטירוף לשכנים של אחותה בקיבוץ הצמוד ולבסוף הגיעה לגדעון קובאני שסיכן את חייו כדי להציל את הילדה הקטנה. גדעון, בן 58, נאלץ להרחיק את גופתה של ליז מהארון כדי לשחרר את הילדה ולשמור עליה.

הילדה הסתתרה מתחת לשמיכה עם אשתו של גדעון במשך כשמונה שעות עד שחולצו על ידי חיילים. אחותה שבורת הלב

ליטל אמרה לעיתון הבריטי: "ליז הייתה אמא ​​מסורה. היא דאגה לכולם לפני עצמה. היא התקשרה אלי בשעה 7.17 באותו שבת בבוקר כדי לומר שמחבלים פרצו לקיבוץ. כעבור חמש דקות עדי התקשרה אלי ואמרה שאמא שלה נורתה ושהיא מתחבאת בארון.

אמרתי לאחיינית שלי להישאר מוסתרת עד שיצילו אותה. ניסיתי להתקשר לשכנים אבל אף אחד לא הרים טלפון. לבסוף הגעתי לגדעון.

הוא אמר שילך לקחת אותה. הוא היה צריך להזיז את הגוף של ליז כדי להוציא את עדי מהארון". גדעון מסרב להיקרא גיבור על הצלת הילדה, אך שיבח את ליז על שהצילה את חיי בתה. הוא אמר לעיתון על מה שאירע: "ליטל התקשרה אליי וביקשה שאביא את עדי ואקח אותה אליי הביתה.

אמא שלה הכניסה אותה לארון ומתה בניסיון להגן עליה. הייתי צריך להזיז את הגוף של ליז כדי להוציא אותה. אבל היא הצליחה להגן על בתה. היא הצילה את חייה".

גדעון הוסיף: "בשבת נהרגו בקיבוץ שלנו 15 בני אדם ושישה בני אדם נעדרים. הגל הראשון של לוחמי חמאס היה מאוד מקצועי ומאורגן היטב. אבל הגל השני היה אספסןף שביזה וחילול את גופות הקורבנות שלהם. היו לנו רק אקדחים כדי להגן על עצמנו. אבל בפעם הבאה נהיה מוכנים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה