עוד יום לא שקט ביישובי הדרום פגיעות ישירות במבנים ותקיפות של צה"ל ברצועה

$(function(){setImageBanner('f1e14eca-228f-43d3-af8a-0e6e06bd7207','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משעות הבוקר מטחים נורו לעבר יישובי הדרום , עקב כך ישראל הודיעה היום (שישי) למצרים כי היא מפסיקה את המגעים להפסקת אש. גורם ביטחוני אמר כי ההנחייה שצה"ל קיבל מהדרג המדיני היא להכין תגובה רחבה למטחי הרקטות ששוגרו לישראל.

דוברות שער הנגב

בתגובה לשיגורים האחרונים, צה"ל תקף מפקדות מבצעיות של הג'יהאד האסלאמי, ביניהן המפקדה ששימשה את אחראי הירי הרקטי בגזרת רפיח כמו גם שתי מפקדות מבצעיות של היחידה הרקטית בארגון

בשעות הצהריים כתוצאה אותרה פגיעה בבית בקיבוץ ניר עם. הבית היה ריק מאדם. אין נפגעים בגוף. יש פגיעה ברכוש. 

בהמשך נורה מטח של כ-15 רקטות לעבר ישובי אשכול. רקטה אחת נפלה בתוך חממה מחוץ לישוב. לא ידוע עדיין מידת הנזק. כל השאר יורטו על ידי כיפת ברזל או שנפלו בשטחים פתוחים מחוץ לישובים. אין נפגעים בגוף .

בהתאם למצב היום ראשי המועצות מגיבים: 

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב: שוחחתי עם מפקד האוגדה, תא"ל אבי רוזנפלד והבהרתי לו באופן חד משמעי- קהילת שער הנגב מחזקת את ידי צה"ל ונותנת למפקדים והחיילים רוח גבית ואת כל התמיכה שניתן כדי להשלים את המשימה ולייצר לנו שקט לטווח ארוך כמה שניתן. אני וכל קהילת שער הנגב, סומכים על צבא ההגנה לישראל, שעושים לילות כימים כדי לשמור על הביטחון ותחושת הביטחון שלנו, זאת למרות שתושבי שער הנגב עוברים תקופה לא פשוטה. זה קשה להיות מחוץ לבית לתקופה ארוכה ולהיות באי וודאות כל הזמן. לקראת סוף השבוע, אני מאחל לכל קהילת שער הנגב ולכל חיילי ומפקדי צה"ל- שבת שלום. תשמרו על עצמכם.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו אמר״גאים בצה״ל ובכוחות הביטחון על הישגים מבצעיים ומודיעיניים מרשימים. נותנים גיבוי מלא לצה״ל, לפיקוד הדרום, ולכוחות הביטחון להמשך המבצע ככל שיידרש לצורך השבת השקט ליישובי הדרום והעוטף. איתנים בעורף, מנצחים בחזית״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה