עונת הציד בארגוני הפשע נפתחה - מי התחזק, מי נחלש, מי ערק למי ומי מיועדים לחסול מידי?

$(function(){setImageBanner('594e98d2-5f70-4b79-a053-f4a8be5028b2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

המרוץ אחר האוצר הכלכלי שהשאיר אחריו בני שלמה באזור הדרום נמצא בעיצומו, ראשי הפשע באזור מכינים את עצמם לפתיחת עונת הציד כמו שמכינים קבוצת כדורגל לפתיחת עונה.
כולם עסוקים באיסוף שחקני רכש והתחזקות של כוכבי פשע כדי להיות מפחידים יותר, אכזריים יותר וליהנות מנתח גדול יותר.
אנחנו אומרים נתח גדול יותר, אבל בעולם הפשע אוהבים לאכול את כל העוגה, ראשי הפשע רוצים לשלוט ללא עוררין – יש להם תיאבון, אבל אין להם שובע.
בעולם הפשע כמו בקבוצת כדורגל, גם הכוכב שלך היום, יכול להפוך ליריב הכי גדול שלך מחר.

יישובניק נט מציגים - מפת הפשיעה בדרום משתנה - מי נגד מי? מי עבר למי ומי רוצה את הראש של מי

רק לפני כשנה משפחת הפשע של האחים אופיר ועמוס לביא, היו בעלי ברית של ראש ארגון הפשע מהדרום שלום דורמני. מה שהיה משותף להם הוא האויב - ראש ארגון הפשע בני שלמה. הברית בין דומרני לאחים לביא הייתה חזקה מאוד, מה שפגע ביכולת של שלמה ונגר לפעול נגדם.

אז בני שלמה חוסל ושחקנים הפשע רוצים להשתלט על הירושה שלא רשומה אבל שיש בה הרבה בשר.

אייל נגר הפתיע את עולם הפשע והתחבר לסולחה נוסטלגית עם האחים לביא. ועכשיו האחים לביא חזרו להיות האויבים של דומרני, אבל לא רק שלו.

דומרני ולביא

חייליו הבכירים של המנוח שלמה - רזיאל רווח, דין בן פורת, דניאל מלסה - החליטו שלא להצטרף לסולחה של נגר שלהבנתם כל מה שהוא רצה זה רק להציל את חייו ואפילו לו שיתף אותם בתוכנית הסולחה. הם רתחו מכעס על המהלך והקימו להם מיני ארגון חדש משל עצמם. אליהם הצטרפו עשרות חיילים. מבחינת יוצאי ארגון בני שלמה -  נגר בגד בהם ובבני שלמה ואם תהיה להם הזדמנות הם יורידו אותו (כך ממקורות יודעי דבר או שניים).

עכשיו הכל התהפך -  האחים לביא ואייל נגר הפכו לאויבים של דומרני. והמיני הארגון של יוצאי שנוא נפשו של דומרני (בני שלמה) - רווח-מלסה-בן פורת - כרתו איתו ברית..
אגב הטריו רווח-מלסה-בן פורת, נעצרו לאחרונה כאשר ניסו לטענת המשטרה לחסל את העבריין יוסי דהן ממושב נהורה בעת שזה ערך בר מצווה לבנו באולם שמחות ליד קרית גת. בסופו של דבר הם נאשמו בעבירות של תעבורה בלבד ולא בניסיון רצח.

דומרני ממשיך לרכוש שחקני רכש כמו ראש קבוצת כדורגל שרוצה לקחת את האליפות – הוא חיזק את כוחו ומעמדו בקרית מלאכי, חבר לחברו משכבר הימים אלי בנאמו, שמשמש על פי גורמי מודיעין ראש השלוחה שלו בעיר קריית גת. באשדוד הוא יצר ברית בין חלק מפליטי המאפייה הגיאורגית שנטשו אותה לפני כשנתיים לבין עבריינים המזוהים איתו. גם אזור המושב ניצן וסביבתו הפכו להיות בשליטת דומרני ואנשיו.

רזיאל רווח, דין בן פורת ודניאל מלסה | צילום: דוברות המשטרה

דומרני גם מסתייע באחים ארביב מחדרה שנחשבים היום לכוח עולה בעולם הפשע - אלי, אושר ומתן, שחלקם היו מעורבים בניסיון החיסול הכושל של שלמה כאשר נחשדו לפני כשנה וחצי בהנחת מטען חבלה במסעדה במושב ליד אשדוד. האחים ארביב כבר הספיקו לסייע כמה פעמים לעבריינים המזוהים עם דומרני וירדו דרומה. דומרני היה השבוע אורח כבוד בחתונת אחותם של הארביבים באולם אירועים בעמק חפר.

מי ערק מדומרני ומה דינו?

דומרני לא רק התחזק, אלא גם נחלש לאחרונה לאחר שהעבריין שגיא מדמון שהיה חייל בכיר בארגון שלו וחלש על שדרות וקריית מלאכי ערק ממנו לארגון של האחים לביא-נגר (בתוספת צח ברקוביץ' שאמור להשתחרר מהכלא ולהצטרף אליהם). העריקה הזו הכעיסה כמה בכירים בארגון דומרני, שהחליטו לחסל את מדמון. " הוא חצה קו אדום ומבחינתם המזוהים עם שלום תקע לו סכין בגב. בעולם הזה בגידה שווה חיסול" אומר עבריין בכיר בדרום.

לא עבר זמן רב ויצחק (איסאק נגוסה) בן 31 מאשקלון ואדינו מלסה בן 34 משדרות הגיעו לפני כשלושה שבועות לסגור חשבון עם מדמון. השניים הגיעו כ-200 מטר מביתו בשדרות כשבמכוניתם רובה טעון ב-29 כדורים ואקדח 9 מ"מ מוכן ודרוך עם מחסנית שהכילה 8 כדורים.

בלשי ימ"ר לכיש שעקבו אחר השניים עצרו אותם רגע לפני החיסול. הם היו מופתעים מאוד. ההערכה שהבלשים ואנשי מודיעין בימ"ר לכיש התקינו אמצעי מעקב במכונית ועקבו אחריהם באמצעים טכנולוגיים.
אבל במקום אישום על ניסיון רצח, התיק הסתיים רק בהעמדה לדין על החזקה ונשיאת נשק.

החיזוק של האחים לביא בדרום

האחים לביא נחשבו תמיד לכוח פשע בשפלה, אבל עם הצטרפותו של אייל נגר, הצטרפו גם המאפיה הגיאורגית באשדוד בראשות דודו בוטראשוולי, שהיו בעלי בריתם של שלמה ונגר בעבר ויחד עם מדמון הם הפכו גם לכוח פשע בדרום שיש לקחת אותו בחשבון.

הג'רושים והחרירים גם רוצים לקחת ביס באשדוד ובדרום:

ראש ארגון הפשע איסמעיל ג'רושי שתמיד שיחק באשדוד אבל רק בשיתופי פעולה - חבר לאחים אלירן ויניב חובלאשווילי הפועלים בעיר אשדוד ומחוצה לה. אלירן ניצל באחרונה מניסיון חיסול לאחר שמתנקשים שניסו לחסל אותו הגיעו מפלג במשפחת ג'רושי היריב לבעל בריתם איסמעיל ג'רושי.

מי שנחשבים סניף של איסמעיל ג'רושי באשדוד, הם האחים חובלאשווילי שנטשו את המאפיה הגיאורגית והקימו לעצמם מיני ארגון עצמאי.

אם כל אלו לא מספיקים, באחרונה מזהים בימ"ר לכיש זליגה של עבריינים מארגון הפשיעה של חרירי לאזור הדרום וניסיון לחבור לארגוני פשע וכנופיות רחוב כדי להשיג לעצמם דריסת רגל באזור הרווי בהרבה מאוד כסף.

המשטרה נכנסת למשחק בעוצמה:

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מפקד משטרת מרחב לכיש, רועי ולדמן, יזם מבצע חריג בהיקפו בשם "חריש עמוק", שמטרתו למוטט כלכלית את ארגוני הפשע, להציק להם על בסיס יומי לעקוב אחריהם ולדאוג להכניס את הבכירים והחיילים שלהם לכלא כדי לשמור על ביטחון הציבור.

 נכון לעכשיו ימ"ר לכיש סיכל כ-20 ניסיונות חיסול בין ארגוני פשע וכנופיות שונות שפועלות באזור. בין השאר מדובר בניסיונות לפגוע בילדיהם של עבריינים בכירים.

"הוצאו חוזי חיסול על ראשי ארגונים וגם חיילים בכירים וזוטרים. חלקם הוזמנו לשיחות אזהרה, המטרה שלנו למנוע פגיעה בחפים מפשע. יש מעקב יומי אחרי כולם שרובם חוששים לצאת מהבתים מחשש לחיסולים על ידי יריביהם או מעצרם על ידי המשטרה", סיכם גורם בכיר במחוז הדרומי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה