פרגנו לחיים קראדי תושב בית עזרא אשר מונה למנהל מרחב לכיש במד"א ועלה לדרגת תת מגן

$(function(){setImageBanner('81dc6353-a9b5-4e08-b37c-00c1d3e4fd16','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במשך שנה וחצי היה חיים קראדי מ"מ מנהל מרחב לכיש של מד"א, ואחרי שנה וחצי מאתגרות במיוחד עם מבצע חגורה שחורה והתמודדות עם משבר הקורונה - סוף סוף זה קרה וחיים קראדי קודם בדרגה ומונה באופן רשמי לתפקיד מנהל מרחב לכיש במד"א לכיש. "נמשיך בעשייה למען תושבי המרחב - מד"א תמיד כאן בשבילם" אמר קראדי בסיום הטקס הצנוע

קראדי מקבל את הדרגה החדשה ממנכ"ל מד"א אלי ביןאחרי 24 שנות עבודה במד"א, חיים קראדי הועלה לדרגת תת מגן ומונה באופן רשמי למנהל מרחב לכיש במד"א. היום (ד') העניק מנכ"ל מד"א אלי בין את הדרגות לקראדי ואת כתב המינוי הרשמי לתפקיד המאתגר של ניהול מרחב לכיש. 

בשנה וחצי האחרונים שימש קראדי מ"מ מנהל מרחב לכיש, ומיד עם כניסתו לתפקיד נאלץ להתמודד עם ההסלמה בדרום ומבצע "חגורה שחורה". זמן קצר אחר כך החל משבר הקורונה, וקראדי הוביל את מרחב לכיש במלחמה הזו בנגיף באזורינו, קידום מבצעי הבדיקות הנרחבות והתמודדות עם המשבר הרפואי שפקד את העולם.

קראדי בעל תואר שני בניהול אסונות ורפואת חירום, תושב בית עזרא במועצה האזורית באר טוביה, נשוי לענבל ואב לארבעה, החל את דרכו במד"א בשנת 1997 כנהג אמבולנס. בהמשך למד קראדי לימודי רפואת חירום והפך לפראמדיק במרחב לכיש, בהמשך היה בתפקיד אחראי חומרים מסוכנים לשעת חירום, מפקח רפואי של מרחב לכיש. בהמשך דרכו עבר קראדי לתפקיד מטה - מנהל המוקד הרפואי הארצי של מד"א ובשנה וחצי האחרונים מילא את תפקיד מ"מ מנהל מרחב לכיש ועכשיו מונה באופן רשמי לתפקיד.

קראדי מקבל את הדרגה החדשה ממנכ"ל מד"א אלי בין

מאז נכנס לתפקידו קידם קראדי מספר מיזמים חשובים לטובת הציבור, בין השאר הצבת דפיבילטורים במרחבים ציבוריים ויחד עם עו"ד חנוך דרך ארליך וראש העיר את הצבת המכשירים בבנייני מגורים חדשים בעיר. בנוסף, הוקמה נקודת הזנקה חדשה למד"א ברובע י"א לצורך קיצור זמן התגובה ובנוסף הובא טרקטורון לחוף הים עם ציוד טיפול נמרץ, לטובת הענקת הסיוע בחופי הים.

קראדי מוערך מאוד בקרב עובדי המרחב והמתנדבים, במיוחד לאור העובדה שהוא החל את דרכו במרחב והתקדם בזכות נחישות רבה ועבודה מאומצת. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה