עמותת ידידים נטעה עצים ביער רוחמה לזכרם של מתנדבי ידידים שנפלו במלחמה בדרום

$(function(){setImageBanner('d57410d2-0d2c-4ca7-845b-99f0e9df6b09','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

"כי האדם עץ השדה" הבוקר קיימה עמותת ידידיפ נטיעת עצים ביער רוחמה לזכר מתנדביה ממחוז דרום, שנפלו במלחמה, ובאופן זה הנציחו וחלקו כבוד לתושבי הדרום שנרצחו ונפלו במלחמה

אירוע נטיעות מיוחד ומרגש, בשיתוף פעולה עם קק״ל, התקיים ביער רוחמה-גוש שקמה, הממוקם בעוטף עזה, לזכרם של מתנדבי ידידים ממחוז הדרום שנרצחו בטבח הנורא של השביעי באוקטובר. בנטיעות השתתפו הנהלת מחוז דרום ידידים, יחד עם משפחות הנרצחים הי״ד.

עמותת ידידים

אריאל בן חיים – מנהל גוש שקמה בקק״ל, פולה – רכזת קהילה ויער, ועובדי קק״ל, הובילו את מערך הנטיעות. במהלך האירוע ניתן הסבר לנוכחים על ידי עובדי קק״ל על יער רוחמה, על ההרס הרב שנגרם לו במהלך המלחמה, ועל חשיבות הנטיעה דווקא בימים אלה, כחלק משיקום היער, אותו הם מובילים.

הרב ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון בידידים

סיפר על הפעילות הרבה שנעשתה באותה שבת שחורה על ידי מתנדבי ארגון ידידים, על המעבר משגרה לחירום ועל נתינת מענה לכל הנצרך – מפינוי חללים באזור בו התקיימה מסיבת נובה, ועד לשינוע חיילי מילואים לבסיסים, ועוד.

הרב ליאור ציין כי בדיוק היום זהו היום האחרון של חודש שבט, חודש הנטיעות. “בכך שאנחנו נוטעים” אמר, “אנו מפריחים חיים מחדש ומברכים שנמשיך תמיד לנטוע ולהעמיק שורשים בארצנו מתוך אהבה ושמחה וערבות הדדית.”

רועי אסרף – מנהל סניף נתיבות, סיפר למשפחות על החסד הרב שעשו יקיריהם במסגרת התנדבותם בארגון ידידים, ועל עוצמת החסד המתבצעת עשרים וארבע שעות ביממה בכל מזג אוויר, בשמחה ובאהבה.

חנה, אחותו של אלי אוזן הי״ד, תושב,אשדוד,שנרצח בחוף זיקים והתנדב בידידים, נשאה דברים, והודתה לארגון שבזכות מתנדביו שסיכנו עצמם באזור המלחמה, נמצאה גופתו של אחיה, לאחר עשרה ימי חיפושים מפרכים.

“בזכותכם המשפחה שלנו יחד עם עוד שלוש עשרה משפחות נוספות, זכינו לקבור את יקירינו בקבר ישראל".

” מנהל מחוז דרום אלעד מאיר סיכם ואמר: “חשוב לנו מאוד להנציח את הנופלים והנרצחים שאיבדנו במלחמה הזאת. קדושים וגיבורים אלו נתנו מעצמם יום ולילה לטובת הכלל ואנחנו לא נשכח אותם.”

עמותת ידידים

ואלו הם שמות המתנדבים הי”ד: 

איתי יוסטון הדר – באר שבע

בכור סוויד – שלומית עוטף עזה

גיל תעסה – נתיב העשרה עוטף עזה

אור תעסה – נתיב העשרה, עוטף עזה

אביאל רחמים – מרכז שפירא 

ק.מלאכי, אהרון פרש – אופקים

מאור שלום – ערוגות באר טוביה

אביעד כהן – שלומית, עוטף עזה

ראובן שישפורטיש – שלומית

רן פוסלושני -נחל עוז, עוטף עזה

אליהו אוזן – אשדוד

אריה אוזן – גילת

אריק קראוניק – בארי

מולקן תשומה – אשדוד

אילן פיורנטינו – נחל עוז

אליעד אוחיון יחד עם אביו משה אוחיון – אופקים.

תיעוד עמותת ידידים : 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה