עקב ריבוי בלוני תבערה אל עבר יישובי הדרום במשטרה יוצאים באזהרות מצילות חיים

$(function(){setImageBanner('9a882f10-ad1f-49e6-9c65-d81e14361437','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

השבוע הוזעקו שוטרי וחבלני משטרת ישראל לזירות בהן אותרו חפצים חשודים שונים, החל מחפצים עזובים תמימים שהושארו או נשכחו בשוגג במקום, אך גם חפצים תמימים לכאורה אשר לצדם מטען נפץ או תבערה המהווים סכנה של משש עקב כך משטרת ישראל מחדדת את הזיהרות שיש לנקוט

משטרת ישראל פונה הבוקר שוב אל הציבור, בדגש לאוכלוסייה הצעירה- תלמידי הגנים ובתי הספר, ומבקשת לרענן את כל הקשור בכללי זהירות הנדרשים לשמירה על ביטחונכם ומניעת סיכון מיותר הטומן בחובו סכנת היפגעות של ממש לגופכם. לאחרונה הוזעקו שוטרי וחבלני משטרת ישראל לזירות בהן אותרו חפצים חשודים שונים, החל מחפצים עזובים תמימים שהושארו או נשכחו בשוגג במקום, אך גם חפצים תמימים לכאורה אשר לצדם מטען נפץ או תבערה המהווים סכנה של ממש.

במקרים שכאלו, חשוב לזכור כי רק לחבלני המשטרה המקצועיים הידע, היכולת והציוד מיגון המתאים לטיפול באירועים מסוג זה, ובכלל זה- הרובוט המשטרתי.

דוברות משטרה

בבדיקת אחד המקרים האחרונים שאירעו בדרום בו הוזעקו חבלני המשטרה לטפל בחפץ חשוד שאליו חוברו בלונים ובבדיקתו על ידי החבלן התברר כי מדובר במטען נפץ, עלה כי מטען זה "נחת" בתחילה בחצר בית שם הבחין בו ילד שלא נקט בזהירות הנדרשת מאחר והרים את מטען הנפץ והוציאו אל הרחוב. ייתכן כי מעשיו נבעו מתמימות בשל גילו הצעיר, אך מעשה שכזה יכול היה בנקל להסתיים גם בפציעתו הקשה. בעקבות מקרה זה, ולאור העובדה שבשבועות הקרובים ייצאו תלמידים רבים לחופשת חג הפסח, שבה המשטרה ומזהירה את הציבור בכל הגילאים לנקוט במשנה זהירות ולשמור על חייהם תוך הקפדה על מספר כללי בטיחות חשובים-

במידה והבחנתם בחפץ חשוד מכל סוג וצורה, לרבות בלונים, עפיפונים, טיסנים ועוד, יש להתקשר מיד למוקד 100 של משטרת ישראל ולהזעיק את כוחות המשטרה.

יש להתרחק ולהרחיק סקרנים מהמקום, עדיף אל מאחורי מחסה, ולהמתין עד הגעת השוטרים.

בחפץ חשוד לא נוגעים- נזהרים! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה