פיקוד העורף הגיעו לבצע היערכות לחירום ביישובי הדרום

$(function(){setImageBanner('13c7a18a-5c39-434e-828e-d5fbd67db2aa','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול סייר מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, ביישובי הדרום זאת על מנת לבצע הערכת מצב על פעילות מרחב האזרחי בחודשים האחרונים ודנו בסוגיות היערכות לחירום ובנוגע לנתוני התחלואה בנגיף קורונה ברשויות

במסגרת הביקור האלוף ביקר במועצה האזורית אשכול שם נפגש עם ראש המועצה, מר גדי ירקוני, במועצה אזורית שער הנגב, שם נפגש עם ראש המועצה, מר אופיר ליבשטיין, ובשדרות שם נפגש עם ראש העירייה, מר אלון דוידי ובחן את מוכנותם לתרחישי החירום השונים. בביקורו קיים האלוף הערכת מצב בה הוצגו סיכומי הפעילות במרחב האזרחי בחודשים האחרונים ונדונו סוגיות בהיערכות לחירום ובנוסף בהערכת מצב בנוגע לנתוני התחלואה בנגיף קורונה ברשויות. 

דובר צהל
פיקוד העורף מסייע למרחב האזרחי בהתמודדות מול הנגיף קורונה במגוון אמצעים. אנשי פיקוד העורף בקשר ישיר עם הרשויות בהן התחלואה גבוהה, מסייע בחלוקת חומרי הסברה לאזרחים, בסיוע שוטף לפזורה הבדואית, מפעיל מלונית החלמה באשקלון וצפוי לפתוח שתי מלוניות נוספות בערד ובבאר שבע.
פיקוד העורף
מדברי מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: ״אני מתרשם שהרשויות בדרום שמות להן לדגל את החוסן האזרחי, לכידות קהילתית ותקווה לשיפור המצב וזה מרשים לראות קודם כל כאזרח במדינת ישראל. הנושא של חירום בשגרה הוא אחד מהמרכיבים הכי חשובים כאן, צריך כל הזמן לשים את זה לנגד עינינו - שכן תמיד יש צורך בעליית מדרגה במוכנות לחירום. נעשתה קפיצה ענקית בשנה האחרונה בהיבט המיגון באזור הדרום ובניית ממ״דים, ואנחנו כאן לעזור גם בעידוד מיזמים ופרויקטים משותפים.
דובר צה"ל
בתקופת הקורונה ניתן לראות שהשיטה עובדת ויחסי העבודה הצמודים והקרובים מאפשרים  לעמוד לצד הרשויות גם בעת הזאת ולא רק בעתות של מלחמה. המערכות שלנו מוטמעות כאן בשיתוף הרשויות ואנחנו נמשיך להיות יחד איתכם בבקרה ובשליטה על נושא התחלואה״.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה