רוית מרטינז פראמדיקית במרחב לכיש ותושבת עוטף עזה, זקוקה בדחיפות לתרומת כליה

$(function(){setImageBanner('ab5b9d67-a367-4389-80aa-a04b5a3c258f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רוית מרטינז, פראמדיקית במרחב לכיש - ומי שאחראית להצלת חיי רבים כל כך באזורינו, זקוקה בדחיפות לתרומת כליה להצלת חייה. לפני כשנה וחצי חילצה מריטינז ביחד עם פראמדיקים נוספים של מד"א, תחת אש כבדה, פצועים באירוע ירי נ"ט בעוטף עזה - מי שנלחמה רבות על חיי אחרים, צריכה שנלחם כעת גם אנו על חייה

רוית מרטינז, אמא לשני ילדים מקסימים, פראמדיקית תושבת קיבוץ ארז במועצה האזורית שער הנגב, שמקדישה את חייה להצלת חיים ולעזרה לזולת - זקוקה בדחיפות לתרומת כליה. חבריה בארגון הפראמדיקים של ישראל, יצאו הערב בקריאה להציל את מרטינז. 
.
לפני כשנה וחצי המלצנו להעניק למרטינז ופראמדיקים נוספים במרחב לכיש, את אות אומץ הלב, לאחר שחילצו תחת אש ותוך חירוף נפש של ממש, פצועים מאירוע ירי נ"ט בעוטף עזה. "מדובר באירוע קשה, הגענו לפצועים בשטח כשברקע נשמעות אזעקות ונמשך הירי. הפצועים סבלו מפציעות הדף ורסיסים.
טיפלנו בהם תוך שאנחנו מגינים עליהם ועלינו. לאחר טיפול חיוני דחוף בשטח וכשניתן היה להיחלץ מירי הטילים והפצצות חילצנו את הפצועים למקום בטוח ושם בסיוע רופא מד"א וכוחות מד"א נוספים פינינו אותם לבית החולים" - סיפרה מרטינז לאחר האירוע.

"נדירה ההזדמנות להציל חיים של אדם אחר. עוד יותר נדירה ההזדמנות להציל את חייה של מי שהצילה רבים כל כך".

בפוסט שפרסמו בארגון מוקדם יותר הערב, קוראים כאמור בארגון לסייע בתרומת כליה למרטינז, על מנת להציל את חייה.

"אנחנו הפרמדיקים רגילים להתגייס כדי להציל חיים של אנשים שמעולם לא פגשנו. הפעם אנחנו מתגייסים בשביל להציל את החיים של אחת משלנו" - כותבים בארגון הפראמדיקים, ומסבירים כי תרומת כליה אלטרואיסטית נפוצה בישראל (חפשו בגוגל - "מתנת חיים") ונחשבת לפרוצדורה רפואית בטוחה.

אם אתם חושבים שאתם מתאימים ורוצים לזכות להציל חיים של מי שעד היום היתה שם עבור כולנו - דברו עם דביר 053-5294089 או פנו לארגון הפראמדיקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה