פרשת האונס באילת: המשטרה חושפת פרטים

$(function(){setImageBanner('ec9a46c3-e665-4c69-9ada-4c85db0ab1d6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הערב (שלישי) משטרת ישראל חושפת פרטים נוספים מהחקירה לקראת הגשת כתבי האישום נגד עשרה חשודים. לפחות ארבעה יואשמו באונס והשאר יואשמו בסיוע לאונס ובמעשים מגונים.

מפרטי החקירה  אשר יופיעו מחר בכתב האישום עולה כי הנערה הגיע עם חברותיה לאילת וב-10 באוגוסט הן שכרו דירה. אל המלון "הים האדום" הגיעו כדי לבקר חברים שהכירו,כאשר  מדובר באותה קבוצת נערים מהמושבים בדרום. 

שני גברים בני 27 הגיעו למלון. אחד מהם ניסה להתחיל עם הנערה כשהיו בבריכה. "אתה מבוגר מדי בשבילי", אמרה לו ודחתה אותו. אלא שהוא לא ויתר. מאוחר יותר, כשהיא מעורפלת משתיית יתר, הלכו הנערה וחברותיה לאחד החדרים במלון שבו נכחו בני ה-17. בשל מצבה הקשה וחוסר השליטה, היא ביקשה לצאת מהחדר וללכת לשטוף פנים. כשיצאה מהחדר ארבו לה שני הגברים.

"אני רופא, אני יכול לעזור לך", אמר לה אחד מהם והוביל אותה לחדר 216. שם החל האונס. קבוצת הנערים מהדרום סימנו בתנועות ידיים לחבריהם לבוא ולראות מה מתרחש בחדר. על פי החשד, לפחות שניים מהם נכנסו לחדר וגם הם אנסו אותה במשך שעה וחצי. חברתה של הנערה עוד ניסתה לעזור לה והגיעה לחדר, אך החשודים דחקו בה ללכת לקנות מוצרי טיפוח.

למחרת החלו שני הגברים ליצור קשר עם הנערה קשר וכתבו לה הודעות. הם תיארו את מה שהתחרש יום לפני כן. הנערה, שכלל לא זכרה מה קרה, לא הבינה במה מדובר. "מי אתם בכלל, מה אתם רוצים ממני?" כתבה להם. רק כשהחשודים אמרו לה שהיא מצולמת, חששה הנערה שהם יפיצו את התמונות 

מהמשטרה נמסר "בחלוף שבועיים של חקירה אינטנסיבית אותה ביצעו חוקרי משטרת ישראל, הוגשו השבוע, הצהרות תובע תוך מעצר, כנגד מספר מהחשודים, קטינים ובגירים, במעורבות באונס הקטינה באילת ומחר צפוייה הפרקליטות להגיש כנגדם כתב אישום.

״מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שהייתה חשיבות רבה להגיע לחקר האמת ולהביא לסיומה המהיר, תוך שמירה על הקורבן וזכויות החשודים,״ ציין מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר. בעקבות תלונה שהוגשה לפני כשבועיים בתחנת המשטרה באשקלון אודות חשד לאונס ועבירות מין בקטינה, בעת ששהתה בחופשה באילת הוקם צוות חקירה מיוחד בפיקוד קצין אח״מ מרחב לכיש, סנ״צ דורון אלוני. צוות החקירה מנה למעלה מ-20 חוקרים וחוקרות, צוות טכנולוגי וחוקרי נוער במטרה להגיע לחקר האמת במהירות האפשרית תוך שמירה על הקורבן ופרטיותה. במהלך החקירה נאספו חומרים ויזואליים, ראיות פורנזיות ועוד באמצעותם הצליחו החוקרים להגיע לזהותם של כלל המעורבים להביא למעצרם.

חוקרת הנוער מצוות החקירה ליוותה את הקורבן ונמצאת איתה בקשר רציף. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ומחר בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כתבי אישום תוך מעצר כנגד מהמעורבים, בהמשך צפויים להיות מוגשים כתבי אישום נוספים בדרך הרגילה. עוד ציין מפקד המחוז: ״זוהי חובתנו האזרחית והמוסרית, לא לעמוד מנגד ולדווח על מעשים פלילים, כל שכן לסייע לקורבן העבירה.״

לכתב האישום לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה