פרשת האונס באילת: הנהלת בית הספר של החשודים"אין מקום לקבלת התנהגויות מסכנות ופגיעה מינית מכל סוג שהוא"

$(function(){setImageBanner('50ede72c-f149-4c10-8151-48238c2ebb53','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

שבעה קטינים עוכבו השבוע לחקירה במעורבות בפרשת האונס באילת, מדובר ב 7 קטינים תלמידי תיכון בדרום בני מושבים. הנהלת בית ספר בדרום, שם לומדים החשודים הוציאה מכתב לצוותי ההוראה וכך רשמה :

 "אנו מבינים שהנושא מעורר שאלות ודאגות רבות, יחד עם זאת, עלינו לתת למשטרת ישראל ולגורמי המקצוע לעשות את עבודתם. החקירה בעניין נמצאת בראשיתה וחלק מהחשדות הנבדקים מיוחסים לקטינים ע"פ חוק".

"מדובר בעיתוי רגיש מאוד וכל פעולה שלנו יכולה להביא חלילה לפגיעה בחקירה ולחרוץ גורלות. צוות בית הספר ומשרד החינוך נמצאים בקשר עם משטרת ישראל ופועלים בהתאם להנחיות המשטרה". ההנהלה סיכמה את מכתבה והבהירה כי "המסר שלנו בנושא הזה הוא חד וברור ואין מקום לקבלת התנהגויות מסכנות ופגיעה מינית מכל סוג שהוא".

בהנהלת המוסד החינוכי ציינו כי מיד עם היוודע דבר החשדות התקיים מפגש של ההנהלה, רכזי השכבה והיועצת, עם צוותי השירות הפסיכולוגי החינוכי וגורמים נוספים ובו דנו בתוכנית פעולה שתתן מענה לצרכים החינוכיים והרגשיים של התלמידים וההורים.

במסגרת התוכנית, מתוכנן מחר(רביעי) מפגש של תלמידי השכבה "לצורך אוורור רגשות וחיזוק דרכי ההתמודדות אל מול האירוע". 

אילוסטרציה

נכון לשלב זה ידוע על לפחות שלושה חשודים באונס – שני צעירים בני 27 ונער בן 17. הנערה שנאנסה אמרה במשטרה שבשל מצבה היא לא יודעת להגיד כמה גברים אנסו אותה

מסתמן כי הייתה היכרות מוקדמת בין החשודים לנאנסת דרך מערכת החינוך באזור שלנו, ככל הנראה חלק אף הגיעו יחד לאילת.  מעצרם של שניים מהשבעה הוארך ביומיים. 

במשטרת ישראל מתמקדים כעת בשני כיווני חקירה מרכזיים. הראשון הוא לנסות לגלות מי הגברים שתקפו פיזית את הנערה ואנסו אותה. במקביל, חוקרים במשטרה מי ידעו על האונס ולא עצרו את הזוועה בזמן אמת.

את הקטינה בת ה-16 מלווה חוקרת נוער צמודה מצוות החקירה שקורבן העבירה נותנת בה אמון מלא. אותה חוקרת מלווה גם חברות נוספות של הקטינה שהיו אתה בחופשה. מיד עם קבלת הפרטים, העבירה המשטרה כנדרש את המידע לידיעת גורמי הרווחה ועל מנת לשמור על כבודה של הקטינה לא הועבר דיווח לבית הספר שבו היא לומדת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה