צפו: סוכנים סמויים הפלילו סוחרי סמים ועבריינים אלימים במיוחד (וידאו)

$(function(){setImageBanner('62493745-cda1-4cbe-9abe-c95d86316707','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הותר לפרסום: במהלך החודשים האחרונים היחידה המרכזית של מרחב נגב במחוז דרום הפעילה 2 סוכנים סמויים שהביאו להפללה ומעצר של 24 חשודים מהדרום, ביניהם גם תושבי אשדוד, בחשד לעבירות אלימות חמורות, סחיטת דמי חסות, סחר בסמים והחזקת נשק בניגוד לחוק. צפו בתיעוד

קרדיט: דוברות מרחב נגב במשטרה

במסגרת המאבק המתמשך שמנהל מחוז הדרום של משטרת ישראל נגד מחוללי פשיעה בתחום האמל"ח הבלתי חוקי, סחר בסמים וסחיטת דמי חסות, ניהלה בחודשים האחרונים ימ"ר נגב חקירה סמויה, במהלכה הוחדרו 2 סוכנים חשאים לתוך כנופיות פשע והצליחו לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים ולאסוף ראיות לכאורה, וממצאים נגד 24 חשודים תושבי הדרום והפזורה הבדואית, מתוכם 5 יעדים של המשטרה ו-4 יעדים שהוגדרו בפעילות מסלול בטוח.

במהלך ההפעלה, הסוכנים שוגרו ולווו ע"י מפעיליהם, תוך ביצוע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת סמים מסוגים שונים וכן אקדח ורימון, בסיוע מעטפת מבצעית ומודיעינית ובליווי חוליית הסוכנים של משטרת ישראל. הפעלתם בוצעה בתא שטח מורכב, תוך שילוב יצירתיות ומגוון אמצעים, במטרה לצמצם את פעילותם של גורמים עבריינים הפוגעים בביטחון האזרחים, בדגש לחברה הערבית.

היום לפנות בוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו כ -350 שוטרים בהובלת ימ"ר נגב ובסיוע שוטרי יס"מ נגב ולכיש, יחידת יואב, כלבנים דרום, מג"ב דרום, חטיבה טקטית, חטיבה לבט"פ, מתפ"א והיחידה האווירית על בתיהם של 24 החשודים באזור רהט, תל שבע, תארבין, ב"ש, ערד ואשדוד.

בתום החיפושים, החשודים נלקחו לחקירה בימ"ר נגב ובסיום חקירתם ככל שיידרש, יובאו היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

תנ"צ נחשון נגלר, מפקד מרחב הנגב: "מדובר בפעילות משמעותית, שנמשכה מספר חודשים, בהובלת היחידה המרכזית של מרחב נגב. מרחב הנגב ישתמש בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותו לצורך מיגור תופעות פשיעה ומוקדים עבריינים אשר פוגעים בכל רבדי החברה.

הפעלת סוכן והחדרתו לתוך קבוצות פשיעה בתחום הסמים והאלימות החמורה הינו כלי חיוני והכרחי לפעילות ממוקדת כנגד ראשי הפירמידה שמחוללים את הפשיעה באזור וזאת במסגרת פעילות רחבה שאנו מבצעים, על פי קו הפעולה המנחה של המרחב: "מעבר מהגנה להתקפה", כל זאת על מנת לייצר ולחזק את תחושת ביטחון לציבור, לשים ידינו על עבריינים ולמצות עימם את הדין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה