רותי מונדר תושבת ניר עוז סיפרה ששמעה בשבי החמאס שבנה רועי מונדר נרצח

$(function(){setImageBanner('4bd4f1d4-2b2f-4856-a596-b04d4c90ffae','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

רותי מונדר, ששוחררה אתמול עם בתה קרן והנכד אוהד מונדר זכרי, גילתה בזמן שהיתה בשבי החמאס כי בנה רועי מונדר נרצח בטבח בקיבוץ ניר עוז ב7 באוקטובר. קרובת משפחתה: "חששנו איך לומר לה זאת, ונדהמנו לגלות שהם כבר ידעו. הם לא השתנו בשבי, בעיקר כי הם היו יחד". לגבי בעלה אברהם הן לא היו יחד איתו הוא הוחזק בנפרד מהן ונותר בשבי

משפחת מונדר נחטפה מניר עוז. הבת קרן והנכד אוהד, תושבי כפר סבא, היו בשבת ב-7.10 בבית הסבא והסבתא אברהם ורותי. רועי ז"ל, בנם של רותי ואברהם ואחיה של קרן, רועי מונדר נרצח באותו היום. אמש השתחררו רותי קרן ואוהד מהשבי לאחר 49 יום. 
אברהם נותר עדיין בשבי, שכן חמאס מסרב בשלב זה לשחרר גברים מבוגרים.
אסנת מאירי, בת דודתה של קרן מונדר ששוחררה אתמול משבי חמאס, סיפרה כי רותי, אמה של קרן ששוחררה אף היא אתמול מהשבי, שמעה ברדיו בשבי על כך שבנה רועי מונדר נרצח בטבח בניר עוז.
להלוויתו של רועי הגיע אביו של אוהד, אבי זכרי, עם חולצה ועליה תמונות של ארבעת בני משפחתו שנחטפו לעזה. כמו כן, הגיע האבא כשהוא חובש את הכובע של רועי מונדר. הכובע, שהיה סימן ההיכר של רועי, נשאר כשריד יחידי בבית השרוף בניר עוז.
רועי מונדר ז"ל

ארונו של מונדר הובא לצלילי השיר "אל תפחד", של אהוד בנאי. בין המלווים בהלוויה היו רבים מאוהדי הקבוצות ליברפול ומכבי נתניה, אותן רועי אהב.

רועי מונדר היה מוכר לרבים בין היתר כאחד האנשים האהובים בחוג אוהדי ליברפול בישראל. חבריו של רועי מספרים כי בבוקר הנורא של אותה שבת, בשעה 6:35 הוא שלח באחת מקבוצות הווטסאפ הודעה כי "התחיל בלגן באזור שלהם". איש לא חשב שזו תהיה ההודעה האחרונה שלו בקבוצה.
משפחת מונדר צילום דוברות שניידר

בתיעוד מבית החולים שניידר, שאליו פונו, רותי מונדר ובתה קרן מונדר (אימו של אוהד) גילו מה עלה בגורל בני המשפחה שלהן. "אבא שם? אבא שם?", שאלה קרן בן משפחה בבכי. לאחר שהוא השיב לה בחיוב על כך שאביה חטוף, היא אמרה בהקלה: "אז הוא לא נרצח".

רותי מונדר - דובר צה"ל

רותי סיפרה שהיא שמעה שבנה רועי נרצח. "אני בסדר, רק אתה יודע שרועי נפטר", אמרה. "הרגו אותו, אני לא יודעת איך, באיזו צורה. אבל (אברהם) מונדר חי, לפחות הוא".

אברהם מונדר, בעלה של רותי, אביה של קרן וסבו של אוהד נחטף יחד איתן מניר עוז, אך הוחזק בנפרד מהם. הוא יליד גבעתיים. המחסנאי המיתולוגי של מפעל נירלט, איש המקהלה המיתולוגית ניחוחי אשכול, זמר מוכשר ובעל קול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה