שבועיים אחרי שהוכרז כנעדר נמצאה גופתו של אריה אוזן תושב גילת שנרצח בחוף זיקים

$(function(){setImageBanner('2ea948c5-20c0-4a95-b4fe-31e414a14702','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אחרי יותר משבועיים גופת קב"ט שגב שלום אריה אוזן נמצאה , אירה התגורר במושב גילת ויצא לדייג כמו שעשה בכל שבת יחד עם בנו בחוף זיקים. היום (חמישי) בשעות הבוקר אותרה גופתו, בנו אלי אוזן עדיין נעדר . מועד הלוויה יפורסם בהמשך . יהי זכרו ברוך

.אריה אוזן ז"ל

-

 מ.מ. שגב שלום מודיעה בצער ויגון עמוק על הירצחו של אריה אוזן. פרטים על הלוויה וימי האבל יימסרו בהמשך. היישוב שגב שלום מתאבל על בן משפחתנו היקר. עבדכם הנאמן עאמר ראש המועצה.

אריה אוזן הי"ד ובנו אלי

כמעט שבועיים שמשפחתם וקרוביהם של אלי אוזן, השף של מסעדת סלון יווני במלון ווסט באשדוד, ואריה אביו, לא מוצאים רגע של נחת - אובדי עצות אל מול חוסר הוודאות המעיק. האב ובנו יצאו לדוג יחד בחוף זיקים בבוקרו של אותו יום שבת ארור.

עם פתיחת המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס נותק עמם הקשר – ומאז במשפחה ייחלו לכל פיסת מידע קטנה שתשפוך מעט אור על מה שעלה בגורלם.

לימור ניסים מאשדוד, אשתו של אלי סיפרה: "עשינו את החג אצל חמותי בגילת. בשעה 06:15 התעוררתי לקול נפץ מטורף בשמיים. יצאתי לחצר והתקשרתי לאלי. הוא ענה, אמר שהם מסתתרים ליד בטונדה ושהכל בסדר. בשעה 06:47 חייגתי אליו שוב, הוא אמר לי שהוא נכנס למיגונית וברגע שיהיה קצת יותר רגוע הוא ייצא לדרך. מאותה שיחה כבר לא דיברנו שוב".

הבוקר (ד'), למרבה הצער והכאב, מגיעה בשורה איוב המרה בדבר זיהויו של אריה הי"ד, אולם אלי עוד מוגדר כנעדר. רגע לפני שהבשורה הכואבת הגיעה, שוחחנו עם לימור ששיתפה אותנו בתחושות הקשות בעקבות המחדל.

"בזיקים משום מה אף אחד לא יודע מה היה, כאילו האדמה בלעה את כל מי שהיה שם" – היא אומרת. "למשטרה ולצבא היה את כל האמצעים לבדוק מה היה שם ולתת מידע למשפחות, אבל כלום".

לדבריה החוף בזיקים מרושת במצלמות, אבל למרות זאת כבר שבועיים שהמשפחות של מי שנכח שם לא יודע מה עלה בגורל יקיריהם. "אני לא מבינה למה לא פתחו את המצלמות של זיקים כמו שפתחו את המצלמות של רעים או כל מקום אחר שהגיע לכותרות?" – היא אומרת.

"למה לא מדברים על זה?...המשטרה והצבא, הכל קרס ואין עם מי לדבר. כל המידע שהיה בידיהם הגיע מאיתנו, מסרטונים שמצאנו וממה שסיפרנו להם. אפילו איכון של הטלפונים הם לא עשו, אנחנו מצאנו דרך לעשות כדי לקבל עוד פיסת מידע.

לדבריה לפני כמה ימים הגיעו שני מילואימניקים כדי לבדוק אם ישי בידי המשפחה מידע חדש. "אני מצטערת להגיד אבל לא היה להם מושג מה קורה" – היא אמרה. "שלא נדבר על תשובות לתת לנו".

אלי אוזן

דניאלה בתה הוסיפה: "במקום להגיד לנו מה היה שם, הדבר היחיד שהיה להם להגיד זה אם לנו יש חדש. שיהיה ברור. זה לא התפקיד שלנו לחפש עדויות ולהתקשר לאותם אנשים שהיו שם ועברו טראומה כדי לדלות פיסת מידע".

"אנחנו כבר 12 יום יושבים פה בתוך הבית, לא יודעים מה לעשות" – עוד היא הוסיפה. "אנשים נכנסים ויוצאים לא יודעים איך לנחם אותנו. אנחנו מבינים מה הסיכויים, אבל לפחות לבוא ולתת לנו איזה שביב מידע, לעדכן אותנו, להראות שמתקדמים בנושא. לאף אחד אין מושג מימינו ומשמאלו".

בעקבות היעדרותו של אלי, חבריו בסלון יווני באשדוד פרסמו בדף הפייסבוק של המסעדה: "אלי שלנו, כבר שבוע שכל החיים שלנו התהפכו ברגע. הכל השתנה מאז בוקר שבת, ה-7 באוקטובר. חוסר הידיעה גומר אותנו מבפנים - משפחה, חברים והצוות שרק מחכה לך שתחזור. אני מתפלל שאתה בסדר, מחכה כל כך לראות שוב את החיוך שלך ולצחוק ביחד כמו תמיד. זה לא יכול להיות אחרת. כל מי ששמע, קרא או ראה משהו, תשלחו לי בבקשה".

על מועד הלווייתו של אריה אוזן הי"ד תצא הודעה.

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה