שביתה מלאה במערכת החינוך –גם מחר (חמישי) לא יתקיימו הלימודים

$(function(){setImageBanner('cd61bfdf-8ef7-4ebb-a20a-46c89321fd51','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

הסתדרות המורים בראשות יפה בן דוד הודיעה היום (רביעי ) כי מחר (23.6.22) יום חמישי לא יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ – גני ילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים. למעט במוסדות החינוך המיוחד. הנהגת ההורים הארצית: "שנת הלימודים הסתיימה"

אילוסטרציה שביתה - אשדוד נט

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד הודיעה הערב כי העיצומים במערכת החינוך ימשכו, ומחר (חמישי) לא יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך.

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו"מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.

"זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך״, אמרה בן דויד.

הנהגת ההורים הארצית: "10 ימים אל תוך מציאות פארסה במערכת החינוך, מודיעה הנהגת ההורים הארצית בצער רב, כי שנת הלימודים תשפ״ב הסתיימה. זאת, בשל התנהלות משרדי הממשלה והסתדרות המורים שלא מצליחים להגיע לכדי הסכם. ההתנהלות אינה מכבדת את התלמידים והוריהם ופוגעת בהם במספר רבדים. כל משרדי הממשלה תרמו בנדיבות למחדל והתוצאה - הפקרת תלמידי ישראל ופגיעה בהורים העובדים ובמשק. הנהגת ההורים הארצית מבקשת מהשלטון המקומי כי החל מיום ראשון הקרוב יפעל בית ספר של החופש הגדול במשך כל ימי השביתה הצפויים. הילדים אינם שק החבטות של אף ארגון עובדים ולא של הממשלה".

גם עובדי תכנית ניצנים (צהרוני בתי הספר והגנים), אינם מוכנים להמשיך בתנאי העבודה בהם הם נמצאים. זו השנה החמישית בה הם עובדים כעובדי קבלן, לדבריהם, בכל שנה הם מקבלים מכתבי פיטורים. אין המשך העסקה , אין הסכם שכר , אין תנאים , לא מוכנים להכיר בהם כעובדי החברה העירונית ולדבריהם גם המנכל מתעלם מהם. ״אם המצב יימשך נאלץ להצטרף לשביתה ולא נפתח את שנה הלימודים הבאה״ - אומרים לנו עובדים בתכנית ניצנים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה