שוהים בלתי חוקיים נתפסו במזרח לכיש לאחר שחצו את גדר ההפרדה
27.06.26 / 21:35
כוחות הביטחון והשיטור פעלו במהלך סוף השבוע באזור מזרח לכיש ואיתרו 20 שוהים בלתי חוקיים, לאחר שעל פי החשד חצו את גדר ההפרדה מצפון ליישובי מזרח לכיש. יודגש כי האירוע התרחש באזור שאינו סמוך ליישובים.
כלל החשודים הועברו לחקירה. בנוסף, נתפס נהג שעל פי החשד הגיע לאסוף אותם מהמקום. הנהג טופל בגין עבירות תעבורה ונקנס.
בכוחות האכיפה ציינו כי הפעילות היא חלק ממבצעי האכיפה השוטפים למניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים ולשמירה על ביטחון התושבים באזור.
