שיקום העוטף: תחנת כיבוי אש חדשה תוקם בקיבוץ מגן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('45218e43-9380-4bf8-9163-0a0ebe6b0241','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('45218e43-9380-4bf8-9163-0a0ebe6b0241','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

​במסגרת מאמצי השיקום והחיזוק של יישובי עוטף עזה, מקודם בימים אלו פרויקט להקמת תחנת כיבוי אש חדשה בקיבוץ מגן שבמועצה האזורית אשכול.

רב טפסר אייל כספי, ​נציב כבאות והצלה לישראל: "הקמת תחנת הכיבוי במגן היא ביטוי למחויבותנו העמוקה לביטחונם, לחוסנם ולעתידם של תושבי עוטף עזה. לצד מאמצי השיקום הלאומיים, אנו פועלים לחיזוק יכולות המענה המבצעי ולהבטחת זמינות, רציפות ותגובה מהירה לכל אירוע חירום. מהלך חשוב זה מקודם בגיבויו ובתמיכתו של השר לביטחון לאומי, אשר רואה בחיזוק מערך הכבאות וההצלה מרכיב מרכזי בחיזוק החוסן הלאומי ובהגנה על יישובי קו העימות.

​צילום: כבאות והצלה לישראל
תחנת מגן תהווה נדבך משמעותי בהרחבת הפריסה המבצעית של כבאות והצלה לישראל ותסייע בהגנה על חיי אדם, רכוש וסביבה.
זוהי השקעה ארוכת טווח בביטחון האזרחים ובבניית עתיד בטוח וחזק יותר לאזור כולו.”

סגן נציב הכבאות טפסר רונן מכטייב מוביל את תחום הבינוי של תחנות הכיבוי בפריסה ארצית, בתנופה ובעשייה מואצת. השנה הוקמו מספר תחנות כיבוי ברחבי הארץ.

​צילום: כבאות והצלה לישראל

הבנייה של ​תחנת כיבוי בקיבוץ מגן נעשית בשיתוף פעולה מלא עם מנהלת תקומה ומחוז דרום כחלק מהחזון הלאומי להשבת הביטחון והצמיחה לאזור.

מפקד מחוז דרום, טפסר איציק עוז: ​"עם השלמתה, צפויה התחנה לשפר משמעותית את זמני התגובה לאירועי חירום, שריפות והצלה ביישובי אשכול והעוטף. מדובר בפרויקט בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה, אשר יספק לתושבים מעטפת בטיחות מתקדמת וקרובה לבית".

​צילום: כבאות והצלה לישראל

​צפי השלמת הקמת התחנה: כשנה ממועד תחילת העבודות.

​ביחד ננצח – עוטף התקומה

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה