שלום למפקד! ניצב משנה רועי ולדמן נכנס רשמית לתפקיד מפקד מרחב לכיש

$(function(){setImageBanner('e02d78ec-6c98-4eae-96bc-a504790d1c07','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ניצב משנה רועי ולדמן, תושב הרצליה ואב לשלושה, הוא מפקד מרחב לכיש החדש. נצ"מ ולדמן מחליף את המפקד היוצא תת ניצב ברק מרדכי - שהכריז עם כניסתו לתפקיד מלחמת חורמה בארגוני הפשיעה במרחב

צילום: דוברות המשטרההיום נערך במטה מרחב לכיש של משטרת ישראל, טקס חילופי מפקדים, במעמד מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, סגל פיקוד מחוז דרום ומרחב לכיש, קצינים, שוטרים ומשפחות.

ניצב פרץ עמר, מפקד מחוז דרום במשטרה, אמר בטקס: "מרחב לכיש הינו מרחב מאתגר ומורכב הנדרש לספק שרותי משטרה בחברה רב תרבותית ולמקד פעילותו בארגוני הפשיעה. מציאות ייחודית זו מציבה בפני המרחב אתגרים רבים בהיבטי הביטחון השוטף לצד לחימה בארגוני הפשיעה, טיפול באירועי אלימות, טיפול בסכסוכים ובאירועי סד"צ ועוד."

לברק אמר ניצב פרץ עמר - "אין לי ספק כי תצליח בתפקידך החדש ותעמוד ביעדים ובאתגרים שיוצבו בפניך. אני סמוך ובטוח שהניסיון הרב אותו צברת במחוזינו יעמוד לימינך בתפקידך הנוכחי. אני מאחל לך בהצלחה באתגרים הרבים שעומדים לפתחך".

לרועי אמר, "אין לי ספק שתעמוד במשימה בגבורה, תכבוש כל יעד ופסגה ותוביל את מרחב לכיש לשיאים חדשים. אני סמוך ובטוח בהצלחתך ואני רוצה לומר לך שאנחנו כאן מאחורייך ועבורך."
"המחוז הדרומי הוא מחוז חזק, איכותי, אחראי ומלוכד. מחוז שפניו קדימה, לעתיד. מחוז שמעניק שירות מקצועי ואיכותי לתושבים. ביחד נדע להמשיך לעמוד באתגרים ולתת שירות מקצועי וראוי לציבור הרחב."

ניצב משנה רועי ולדמן - מפקד מרחב לכיש הנכנס

ניצב משנה רועי ולדמן, מפקד מרחב לכיש הנכנס:"אני מקבל היום באופן סמלי את הפיקוד על מרחב לכיש, למרות שבפועל זכיתי להכנס ולפקד על מרחב עוצמתי זה כבר לפני חודש וחצי, בהוקרה עמוקה, ביראת כבוד ובתפילה כנה. מרחב לכיש מתמודד עם אתגרים מגוונים וייחודיים: התמודדות עם פשיעה חמורה ובכלל זה ארגוני פשיעה, מפלי פשיעה המתנפצים על חומות המרחב, אוכלוסייה מגוונת, ואתגרי בטחון לאומי ייחודיים הנובעים מסמיכות שטחו לרצועת עזה. לכל אורך השנים, מקום המדינה ועד היום, משכיל המרחב להתאים עצמו למציאות המשתנה, ולהגיע להישגים מרשימים בכל תחומי העשייה המשטרתיים בשגרה ובחירום. מרחב זה, מכין עצמו לכל תרחיש ואירוע, למימוש אחריותו לביטחון הציבור והמדינה, תוך גילוי אורך רוח, נחישות ומסירות מרשימה, גם ובמיוחד לאורם של משברים לאומיים. מעמד זה מהווה הזדמנות פז עבורי להודות לכל אחת ואחד מהשוטרים, הקצינים והלוחמים במרחב לכיש. ההישגים אליהם מגיע מרחב מאתגר זה, הם פרי ההון האנושי האיכותי, המקצועי והמסור של משרתיו. אני מבקש להודות לממ"ר לכיש היוצא, תת ניצב ברק מרדכי. אני מכיר את ברק שנים רבות וכבר בראשית דרכנו מיד הבנתי שמדובר במפקד יצירתי, בעל ראייה רחבה ואסטרטגית, פרוגרסיבית ויוזמת. מנהיג אמיתי".

צילום: דוברות המשטרה

תת ניצב ברק מרדכי, מפקד מרחב לכיש היוצא: "שבועיים לאחר מינויי למפקד המרחב, הופעלה פקודת "כונס נכסים" אחרי שתורגלה במשך כשבע שנים, דבר שהיווה את יריית הפתיחה לסבב הלחימה של "שומר החומות", במסגרתו היינו המרחב המטווח ביותר. סבב נוסף, זמן לא רב לאחר מכן – מבצע "עלות השחר", כך בתקופה קצרה, של פחות משנתיים, עברנו שני סבבי לחימה. כמה שהמרחב הזה לוחמני, איתן, התקפי, בתקופת חירום לאומית, כך הוא גם בתחום הלחימה בפשיעה. פקודת "עונת הקציר" ללחימה בפשיעה החמורה, היא משהו שלא רק כל שוטרי וקציני המרחב הכירו, אלא גם העבריינים הבכירים. המהלכים האלו השפיעו על תמונת הפשיעה המרחבית, המחוזית, ולעיתים גם הארצית. העבריינים הכירו והרגישו היטב את האופן שבו המרחב הזה מוציא תכניות אל הפועל. נהוג לקרוא לכוח האדם המרכיב את משטרת ישראל "הון אנוש". אני פשוט פגשתי פה בני אדם. קצינים, שוטרים ומתנדבים שמגיעים לא לעבודה או למשמרת, אלא לשמור על הבית. פשוטו כמשמעו. בלי קלישאות ובלי ציניות. אנשים עם ברק בעיניים וסכין בין השיניים. שבאו לעשות טוב לתושבי המרחב הזה. ועשינו טוב. רועי, אני מעביר לך מרחב ואנשים שיעטפו אותך וידחפו אותך קדימה לעשייה ולהישגים. עשה בשבילם כפי שהם עושים מדי יום עבור שלומו וביטחונו של הציבור. אין לי ספק מהכרותינו רבת השנים שתעשה יחד עם המפקדים והשוטרים המדהימים של המרחב חיל למען תושבי המדינה."

ניצב משנה רועי ולדמן, בן 46, מתגורר בעיר הרצליה, ואב ל 3. בין תפקידיו האחרונים, עוזר מפכ"ל המשטרה, ראש ענף חקירות במחוז מרכז וראש מפלג תשאול בימ"ר מרכז.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה