|
שני תושבי תל שבע נתפסו בכרם בלכיש בעת ניסיון גניבת ענבים
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dbabd0a2-d6f0-4a7e-bfba-356cd02a2577','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dbabd0a2-d6f0-4a7e-bfba-356cd02a2577','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
שומר השדות במושב לכיש סיכל בלילה שבין חמישי לשישי ניסיון לגניבת ענבים מכרם חקלאי.
על פי הדיווח, שני תושבי תל שבע נתפסו בתוך הכרם לפני שהצליחו לבצע את הגניבה. השניים קיבלו קנסות בסך 2,500 שקלים כל אחד.
|
|
|
|