שני תושבי תל שבע נתפסו בכרם בלכיש בעת ניסיון גניבת ענבים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dbabd0a2-d6f0-4a7e-bfba-356cd02a2577','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dbabd0a2-d6f0-4a7e-bfba-356cd02a2577','/dyncontent/2026/4/23/42cf0336-417d-4bd9-a800-2bf7b29f551c.jpg',21043,'יואב אייטם כתבה ',525,78,true,26366,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שומר השדות במושב לכיש סיכל בלילה שבין חמישי לשישי ניסיון לגניבת ענבים מכרם חקלאי.

דוברות משטרה

על פי הדיווח, שני תושבי תל שבע נתפסו בתוך הכרם לפני שהצליחו לבצע את הגניבה. השניים קיבלו קנסות בסך 2,500 שקלים כל אחד.

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה