הטרגדיה בצומת כנות : אם ובנה הפעוט נהרגו האב במצב קשה ונלחם על חייו

$(function(){setImageBanner('89edce62-fd69-48bd-8bd4-c9550f1ded5a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

אתמול (יום ה') ארעה תאונה קשה בכביש 7 סמוך לצומת כנות.אם המשפחה, בת 28, ובנה התינוק בן החודשיים נהרגו בזמן שעמרו בצד הדרך, האב, קצין טכני בחיל האוויר בן 34, מאושפז במצב קשה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה והרופאים ממשיכים להילחם על חייו. בתו בת השנתיים שוחררה מבית החולים עדיין לא ברור מתי יתקיימו הלוויות כיוון שמשפחת האם מתגוררת בארצות הברית

מהחקירה ראשונית עולה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית באחורי כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.  כתוצאה מכך נהרגה נוסעת שישבה במושב האחורי כעבור זמן קצר נפטרה מפצעיה פעוט בן החודשים שיש במושב האחורי בסמוך לאם. בנוסף להם, נפצע האב, נהג הרכב הפרטי, באורח בינוני-קשה וילדה כבת שנתיים נפצעה באורח קל.

סב המשפחה שהגיע אמש לבית החולים הוא אביו של הקצין שנפצע ונאבק כעת על חייו הסב אמר "אין לי מה להגיד, אני לא מבין מה קרה שם, משפחה כל כך צעירה ויפה נהרסה. כואב לי מאוד ואני עדיין לא מעכל ולא התעוררתי מהסיוט. אני מבקש מכל עם ישראל להתפלל עבור הבן שלי שנמצא כרגע בניתוח". הסב נמצא בבית החולים קפלן שבו מאושפזת נכדתו בת השנתיים שנפגעה בתאונה.

דוברות איחוד הצלה

דוברות איחוד הצלה

עוד מתברר מהחקירה  שהמשפחה של קצין עם אשתו ביתו בת השנתיים ובנו בן חודשיים עמדו בשול הדרך בכביש מס 7 ממערב למזרח ככל הנראה נעצרו בשביל הנקה של התינוק.

משאית מסוג רנו נכנסה לנתיב המיועד להורדת/העלאת נוסעים, סוטה מנתיבה לכיוון השול פוגעת במעקה הבטיחות כ 10 מטרים לפני הרכב הצבאי, פוגעת מאחור ברכב הצבאי מסוג מיצובישי אטרז וגוררת אותו כ 30 מטרים ונעצרת במרכז הנתיב בסמוך לאי תנועה, בשלב הגרירה של הרכב, חלקו האחורי של האטרז נימעך ונכנס מתחת למשאית.

במשטרה בודקים אם הנהג שוחח בטלפון הנייד בזמן הנהיגה או שצרך אלכוהול. בוחני תאונת הדרכים של מרחב לכיש הופקדו על החקירה. הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים קפלן שברחובות. האב, קצין צה"ל בדרגת רב-סרן שסובל מפגיעת ראש, נמצא בסכנת חיים והועבר לטיפול בחדר הניתוח. מחקירה ראשונית עולה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה מאחור בכלי הרכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.

מעצרו של נהג המשאית תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו, הוארך בבית משפט השלום באשקלון עד יום ראשון. נבדק חשד שהוא נהג תחת השפעת סמים. עוד עלה בחקירה כי נהג המשאית חצה לפחות שני נתיבים ואז התנגש ברכב המשפחה - מה שמעיד על סטייה חדה שלו כתוצאה מאיבוד שליטה. המשטרה חוקרת את התאונה, "תוך ביצוע פעולות רבות במטרה להגיע אל חקר האמת אודות נסיבות התרחשות התאונה".   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה