תושבי הדרום בואו לתרום דם

$(function(){setImageBanner('a7a0eaec-d4cc-4008-b6df-c186a5a1ee5c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תרומות דם עולה לאקרנים בסינמטק שדרות שיוצא בשיתוף פעולה עם שירותי הדם של מד''א: ניידת לתרומות דם תוצב בכניסה לסינמטק.

בשל מחסור במנות דם מצילות חיים, סינמטק שדרות נרתם לעזור בהעלאת המודעות לחשיבות תרומת הדם בישראל בעזרת חוויה קולנועית, ומארגן שיתוף פעולה ביחד עם שירותי הדם של מד''א. אירוע התרמה זה מציע הזדמנות לאנשי ולנשות האזור להציל חיים בעזרת תרומת דם, להיות בעצמם הגיבורים האמיתיים, כמו אותם "גיבורי קולנוע" מהמסך הגדול .

אירוע זה נועד כדי למזג בין נתינה לחוויה קולנועית, כל אדם שיתרום במקום ויעזור בהצלת חיים, יוכל במקום ללכת לסרט בסינמטק שדרות. בנוסף, הסינמטק יעצב את המקום, ייצור אווירה מיוחדת ושובת לב , מה שייצור תחושת נתינה וחיבור ליום תרומות דם לצופי הקולנוע.

מנות הדם ייתרמו בניידת לתרומות דם של מד''א שתוצב סמוך לאולם הסינמטק. לתורמים תהיה הזדמנות לתת דם בסביבה נוחה , בפיקוח של אנשי צוות הניידת שהם אנשי מקצוע רפואיים ומיומנים שיתנו את השירות הטוב ביותר, כדי להבטיח תהליך התרמה סטרילי, בטוח וחלק לכל תורם.

בני כהן, מנכ''ל סינמטק שדרות: ''תרומות הדם מצילות חיים של אנשים רבים, אנו שמחים לקחת חלק בעידוד והעלאת מודעות כלפי מטרה נעלה זו''.

 מד"א ארכיון


פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א: ''על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד״א להתרים מדי יום כ-1,100 מנות דם מתורמי ותורמות דם מתנדבים. אנו פועלים להגדלת מלאי הדם במדינה ולגיוס תורמים ותורמות חדשים באתרים ציבוריים, במקומות עבודה, אוניברסיטאות ובמקומות הומי אדם. שיתוף הפעולה המיוחד עם סינמטק שדרות יאפשר לנו להגדיל עוד יותר את מעגל התורמים המתנדבים ולהוקיר להם תודה על הצלת חיים."אירוע תרומות הדם בסינמטק שדרות יתקיים בתאריך ה-13.7, יום חמישי, משעה 16:00-21:00. האירוע מבטיח שילוב של קהילתיות נדיבה וקולנוע. בין אם אתה חובב סרטים נלהב או תורם דם בפעם הראשונה, אירוע זה מציע הזדמנות ייחודית להיות חלק ממשהו יוצא דופן.

סינמטק שדרות הוקם בשנת 1999 ,מאז ביסס את מקומו כמוסד קולנועי בולט וייחודי , עם פעילויות קולנועיות של סרטים מרחבי העולם, סרטים ישראלים וסרטי הגמר של בוגרי החוג לקולנוע במכללה האקדמית ספיר. סינמטק שדרות מקדם לאהבת הקולנוע ומציע פעילויות רבות, כולל פסטיבלים, ימי עיון, הקרנות מיוחדות, מפגשי יוצרים, אירועי תרבות ומוזיקה, השתלמויות וסדנאות. .

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה