תלמידי 'נופי הבשור' פתחו תכנת משחק מחשב של מערכת "כיפת ברזל" וזכו במקום הראשון

$(function(){setImageBanner('0616c25e-ad36-4ee2-a022-d28773a83af3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בני נוער מקבוצת המצויינות הלומדים 'ניצני ממר"ם וסייבר׳ שבתיכון 'נופי הבשור' באשכול, זכו במקום הראשון וגם השלישי בתחרות הגמר של הפרוייקט היוקרתי

במסגרת הלימודים התלמידים נדרשו לפתח ולתכנת משחק מחשב המשלב תנועת גופים והתנגשויות ביניהם.

המשימות שניתנו לתלמידים היו תכנות מערכת 'כיפת ברזל' לאיתור ונטרול טיל אויב ותוכנת משחק של 'שדה מוקשים', בו חייל בשדה מוקשים צריך להגיע ליעד מבלי להיפגע.

התלמידים זכו במקום הראשון והשלישי על התכנות, החשיבה, היצירתיות, עבודת הצוות ויכולת הפרזנטציה של התוכנה. מדובר בתוכנית מצוינות יוקרתית המופעלת בבית הספר שהינה יוזמה משותפת של אגף התקשוב והסייבר בצה״ל ומרכז אודי למצוינות על שם סגן אודי אלגרבלי ז"ל.

התוכנית נועדה לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל אישי ומנהיגותי בתחומי מחשוב, תקשורת והגנת הרשת. במסגרת התוכנית מתרגלים התלמידים לאורך השנה מיומנות חשיבה גבוהות ותכנות טכנולוגי, שיקנו להם כלים להשתלבות בהמשך בתפקידי מפתח ביחידות התקשוב והסייבר בצה"ל.

הפעלת התוכנית בתיכונים בדרום היא חלק מהכנות למעבר של חיל התקשוב דרומה. מטרת התכנית היא לתמוך בחזון הלאומי של הפיכת הנגב למרכז בינלאומי של מקצועות התוכנה, הדיגיטאלי, המידע והסייבר.

דוברות אשכול

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: "התחלנו להפעיל את התוכנית באשכול רק השנה וכבר בשנה הראשונה להפעלתה הגיעו התלמידים שלנו למקומות הראשונים. רצינו וקידמנו מאוד את הפעלת התוכנית היוקרתית באשכול, כדי לאפשר לתלמידינו בעלי הפוטנציאל האדיר הזדמנות להתפתח ולהצליח בתחום זה. אנו גאים בתלמידים ומשוכנעים שנשמע עליהם עוד רבות בעתיד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה