תמיר אדר, בן 38 מניר עוז נחטף לעזה כשניסה להגן על היישוב ותושביו

$(function(){setImageBanner('2d6c16b6-c9f6-4425-950a-ac679d7801de','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

בשבת השחורה, תמיר אדר יצא להגן על הקיבוץ עם כיתת הכוננות, בעוד אשתו הדס נשארה לבדה עם ילדיהם בני ה-7 ו-3.5 בממ״ד ללא אוכל ומים. המחבלים נכנסו לביתם, שברו בזזו והרסו, הדס והילדים ניצלו בנס. תמיר מוחזק כחטוף בידי החמאס ,תמיר הוא נכדה של יפה אדר, שגם היא נחטפה מביתה על ידי מחבלי ארגון הטרור חמאס.

יעל אדר, אמא של תמיר אדר שמוחזק בשבי חמאס כבר 24 יום כותבת : 
-

״הבן שלי תמיר אדר, בן 38 נחטף כשניסה להגן על היישוב ותושביו בהיעדר הגנה צבאית. לא מהיבשה ולא מהאויר.
תמיר וחבריו, 5 אזרחים טובים מוצאים עצמם אל מול כ- 140 מחבלים עם תחמושת שלא מביישת מספר חטיבות בצה״ל. והם נלחמים, בטוחים שעוד עוד 5-10 דקות הצבא יגיע, זה מה שתמיד סיפרו להם. אבל הם לבד, עד שאחרון המחבלים והאספסוף שלצידם עזבו את הקיבוץ ״שבעים״ תאוותם בידם:
75 חטופים, עשרות נרצחים, בתים שרופים, בזיזה והרס בכל מקום!!!!!
-
בטלויזיה בשידור ישיר רואים כיצד המחבלים, בני העוולה מביאים את האספסוף לקיבוץ לבזוז, לגנוב וחוזרים דרך שדות הקיבוץ באין מפריע. בטלויזיה רואים אז איך זה שחיל האויר הגדול והחזק לא ראה?????? רק אחרי 8 שעות הצבא הגיע וזה כבר היה מאוחר מדי.
תמיר אדר ואימו

הבן שלי חטוף יחד עם 75 תושבי קיבוץ ניר עוז, עם סבתו, עם חבריו, ילדים ללא הורים, תינוקות, קשישים ואני שואלת: שליש מהחטופים כאן באילת- מדוע המדינה ממשיכה להיעדר?

מדוע גל הירש לא יורד לאילת להיפגש עם משפחות חטופים? הוזמנתי לזום עם גל הירש בהתראה של רבע שעה. ניסיתי להתחבר ללא הצלחה כי הקבוצה התמלאה!!!! בושה! אתה יודע כמה חטופים יש, אז איך מגבילים קבוצה? מדוע ראש הממשלה לא מגיע לחדר אחד במלון אחד להיפגש עם נציגי שליש מכלל החטופים? הוא נפגש עם נציגים בל אביב, למה? אנחנו פליטים, אין לנו מטוס פרטי, הגיע הזמן להוריד את מוסדות המדינה לאילת. את אולפני הטלויזיה לאילת! מדוע נשיא המדינה לא מרכז את 1/3 נציגי המשפחות בחדר אחד.
אפרופו שואה שהיתה - כולנו בריכוז- רק תבואו.
-
אני דורשת: הפקרתם אותנו במשך 20 שנה, עכשיו תעשו מעשה קטן- תדרשו מהצלב האדום להגיע לאילת, לשבת עם המשפחות, לקחת פרטים ולדרוש למצבם ושלומם. כיצד ממשיכים לאפשר כניסת ציוד הומניטרי לרצועה ולא דורשים תמורה הומניטרית- מידע על החטופים! פצועים? מטופלים?
הומניטרי אמור להיות בינלאומי, לכל הכיוונים- מדוע הקבינט לא דורש הומניטרי תמורת הומניטרי? מי ערב לי שבני חי? אולי פצוע? מטופל? הקשישים מקבלים תרופות? המוניטרי תמורת הומניטרי!
20 שנים מופקרים- עיבדנו אדמות- אסם התבואה של המדינה, עכשיו מייבאים עגבניות מטורקיה. מארדואן שמאפשר הפגנות זעם נגד ישראל.
איבדתי אמון!
-
חובת הממשלה לרכוש את האמון שלי ושל הקהילות בחזרה. איך עושים את זה? בואו נתחיל בשלושה צעדים בוני אמון
1- בואו אלינו, תסתכלו בעיניים, קבלו את הזעם בהבנה.
2- תציגו לנו תוכנית עבודה להשבת החטופים.
3- תדרשו את כניסת הצלב האדם לאיתור החטופים וחזרה עם מידע על כל אחד ואחת מהם.
עכשיו! לפני שיהיה מאוחר מדי!!!!!״.
יעל אדר, אמא של תמיר אדר שמוחזק בשבי חמאס כבר 24 יום
-
תמיר אדר עבד בקרן רמון כמנהיג חברתי בתכנית הטייסת בבית הספר יובלי הבשור. הוא היה אהוב מאוד ומוערך על צוות מדריכי הטייסת והקרן, דמות לחיקוי והערצה. עבד מתוך מסירות רבה, והשקיע מחשבה עמוקה בכל תהליך, כך הפך לדמות משמעותית לא רק עבור הילדים אלא עבור כולנו.
בתכנית הטייסת אנחנו מדברים על הגשמת חלומות ומעודדים הן את החניכים והן את צוות המדריכים שלנו, לחלום להעז ולהגשים, וכך תמיר יצא לדרך נפרדת להגשמת חלומו - והחל לעבוד בחקלאות במקום שהוא כל כך אוהב, ניר עוז.
בשבת השחורה, תמיר יצא להגן על הקיבוץ עם כיתת הכוננות, בעוד אשתו הדס נשארה לבדה עם ילדיהם בני ה-7 ו-3.5 בממ״ד ללא אוכל ומים. המחבלים נכנסו לביתם, שברו בזזו והרסו, הדס והילדים ניצלו בנס. תמיר מוחזק כחטוף בידי החמאס כבר 18 ימים ועלינו לפעול לשחרורו ולשחרור עוד 220 חטופים וחטופות!
-
יפה אדר
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה