כתב אישום חמור נגד תושב בית עזרא בגין מעשה סדום במטופלת

$(function(){setImageBanner('3afa8865-638e-4057-a945-7f4d64140dbe','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שלמה הראל, תושב מושב בית עזרא כבן 63, בעל עסק המעניק שירותי עיסוי בתשלום, בעבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים שביצע במטופלת שהגיעה אליו לקבלת עיסוי בתשלום.

בתחילת חודש יוני  דיווחנו ביישובניק נט על מעצרו של שלמה הראל בחשד למעשים מגונים במטופלת. 

השבוע הוגש כתב אישום, במכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד טל אדיר כהן, עולה כי הנאשם הוא בעל עסק בשם "מגע הקסם של שלומי" המעניק שירותי עיסוי בתשלום, ביחידת הדיור של הנאשם במושב בית עזרא. הנאשם מפרסם את שירותי העסק בין היתר באתר "יד 2" באינטרנט.

בתאריך 28.5.18, המתלוננת אשר חיפשה מעסה מקצועי באזור קריית-גת, הגיעה דרך הפרסום הנ"ל אל הנאשם, שוחחה עימו בטלפון ואמרה לו שהיא מעוניינת בעיסוי, בעיקר באזור הכתפיים, בשל כאבים מהם היא סובלת. בהמשך לכך המתלוננת תיאמה עם הנאשם כי תגיע למקום העסק באותו ערב לשם קבלת עיסוי.

בשעות הערב הגיעה המתלוננת למקום העסק של הנאשם, נשכבה על גבי מיטת הטיפולים על בטנה כשהיא לובשת תחתונים, והנאשם החל לעסותה.

במהלך העיסוי, קרב הנאשם את איבר מינו כך שנגע בכפות ידיה של המתלוננת, אשר הכניסה את כפות ידיה מתחת לגופה כדי למנוע מהנאשם להמשיך במעשיו. הנאשם המשיך בעיסוי וחזר על מעשה זה פעם נוספת. המתלוננת אשר הייתה המומה ממעשי הנאשם, לא זזה ממקומה.

הנאשם המשיך לעסות את רגליה של המתלוננת, עלה עם ידיו במעלה ירכיה, הכניס את ידיו מתחת לתחתוניה ועיסה את ישבנה. לאחר מכן הוריד הנאשם את תחתוניה של המתלוננת, ביצע בה מעשה מגונה, מעשה אינוס ומעשה סדום שלא בהסכמת המתלוננת. בהמשך אחז הנאשם בכוח בידיה של המתלוננת וביצע בה פעם נוספת מעשה מגונה.

לאחר המתואר, הנאשם, אשר בשלב זה היה ערום, הוסיף וביצע במתלוננת מעשים מגונים שונים בכך שנגע בגופה ובאיבר מינה וכן ביצע בה מעשה אינוס, כל זאת כשהמתלוננת ההמומה אינה מגיבה.

הנאשם קירב את ראשה של המתלוננת לאיבר מינו. בשלב זה המתלוננת אמרה לנאשם שהיא רוצה ללכת והחלה לרעוד ולבכות. הנאשם כיסה את גופה של המתלוננת במגבת ואמר לה שתירגע. המתלוננת אמרה שהיא רוצה ללכת.

המתלוננת התלבשה במהירות, יצאה מהחדר ומסרה לנאשם שטר של 200 ₪. הנאשם השיב למתלוננת 100 ₪ והיא עזבה במהירות את המקום.

במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

בית משפט. אילוסטרציה: shutterstock

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה