מספר שריפות במוקדים שונים ביישובי הדרום

$(function(){setImageBanner('ce3ccfb1-d62a-4278-acc5-5c9fbb437a1c','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

משעות הבוקר ועד לרגע זה פעלו לוחמי האש בגזרת עוטף עזה ב 2 שריפות בישוב רעים וגברעם עקב גל החום הכבד .בשעות הצהריים פרצה שריפת קוצים גדולה באזור מושב נחלה, ושריפה נוספת במושב זוהר . לוחמי האש הגיעו למוקדים השונים ופעלו לכיבוי השריפות , אחר הצהריים פרצה שריפה ביער בארי, גורם השריפה בלון תבערה, צוותי עובדי קק״ל וכיבוי אש פועלים במקום

היום(ד)  הוכרז כיום הכי חם לחודש יולי, חלק מהשריפות היום נגרמו עקב גל החום הכבד ושריפה אחת עקב בלון תבערה. 

בשעות הבוקר בלון תבערה נחת במושב במועצה האזורית חוף אשקלון הבלון נמצא  עם פתיל מחובר אליו, לא גרם לשריפה או נזק. האירוע נמצא בטיפול חבלן משטרה.

בנוסף, שריפה פרצה באחד המושבים, לוחמי האש וכוחות צבא השתלטו על האש וכעת האירוע לקראת סיום. טרם ידוע כיצד פרצה הדליקה. 

ואירוע נוסף בו בלון קרוע ואליו מחוברת תמונת ילד וכיתוב בערבית נמצאו בקיבוץ כרמיה. בכל האירועים לא נגרם נזק וללא נפגעים.

במועצה אזורית אשכול שריפה פרצה בלול בישוב, לא היו בעלי חיים במקום אך נזק נגרם לתשתיות ולציוד. דובר במוקד שריפה שלישי במרחב של אותו ישוב משעות הבוקר.
תושבים ואנשי בטחון בשטח דיווחו על בלונים שנצפו מוקדם יותר במרחב

דוברות כבאות והצלה מחוז דרום ציינו: "משעות הבוקר ועד לרגע זה פעלו לוחמי האש בגזרת עוטף עזה ובסיוע צהל קקל ורטג ב 10 שריפות שמתוכם רק השריפה באזור בארי נגרמה מבלונים,לגבי שאר השריפות בשלב זה אין לנו אינדיקציה שהשריפות נגרמו מבלונים. על השריפות באזור רעים,מושב נחלה,מושב זוהר הושגה שליטה".

צילום מהשטח צילום: משה ברוכי , יערן קק״ל.

דוברות כב"ה דרום

דוברות כב"ה דרוםלול שנשרף -   צילום ביטחון אשכול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה