5 מבני משפחת בירה נרצחו בביתם בקיבוץ בארי

$(function(){setImageBanner('810ff1a1-3538-44b5-b11f-80b74b3630e2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

5 בני משפחת בירה נרצחו בטבח בבארי בתחילה הוגדרו כנעדרים, אך אותרו לאחר כ12 יום כאשר כולם אינם בין החיים. טל בירה ז"ל, אורון בירה ז"ל, יסמין בירה ז"ל, תאיר בירה ז"ל, תהל בירה ז"ל, .יהב בירה בנם הבכור נותר לבדו, בלי הורים ובלי אחיות. יהי זכרם ברוך

.משפחת בירה ז"ל

מכריהם סופדים להם 

יורם אמרני 

קשה לכתוב את זה אבל קיוויתי שנחטפת, בכל זאת עד אתמול 11 יום שלא ידעו מה איתך ואורון אחיך אישתו והילדים ונראה אתכם מתישהו על המסך. כקיבוצניק מבארי לא עיניין אותך כסף בטח לא נדל"ן כי מבחינתך היית במקום הכי יפה בעולם, שקט, פסטורלי עם מידי פעם קצת פיצוצים אבל זה משהו שבשיגרה, והיית בא לבקר ותמיד מראה לי את השעון על היד שלך, זה היה הבייבי שלך הדבר הכי חשוב בעולם, אבל מה שווה שעון שאין מי שיענוד אותו והזמן בו עומד מלכת, מה שווה כל הנוף הזה שמשקיפים עליו מהקיבוץ אם אין מי שיהנה ממנו, ויעבד את האדמה, ובאותה אדמה אתה ואחיך ובני משפחתו הופכים לחלק מהנוף דוממים משקיפים על הקיבוץ. משתתף בצער המשפחה. יהי זיכרכם ברוך טלטול, אורון, יסמין, תאיר, תהל למשפחת בירה השם יקום דמכם.

משה עטיה

מזה חששתי, הלב נשבר לרסיסים, עצב וזעם, זכיתי להכיר את אורון דרך העבודה, אורון היה מנהל המחשוב של דפוס בארי, אדם מקסים, טוב לב, מקצוען ואמיץ. לא להאמין שכל המשפחה נמחקה ברגע, כמה השקעה וכמה אהבה צריך כדי להקים משפחה ואיך ברגע אחד הכל נגמר, לא נשכח ולא נסלח. אורון, בשבילך אני מבטיח להתאמץ עוד יותר לחזק את המדינה כי זה יהיה גם הניצחון של משפחת בירה. 

איריס רבי 

טל בירה חבר יקר ואחיו אשתו ושתי בנותיהם מקיבוץ בארי . הוכרזו סופית כהרוגים . אפסה התקווה הקלושה שהם בין החטופים . כואב עצוב יהי זיכרך ברוך נשמתך בגן עדן.

-

בתיה אופיר 

אשה ברחה מבשורה...
והבשורה המרה רדפה אחריה והשיגה אותה.
בצער עמוק ובלב כבד,
אני מבשרת לכלכם:
בני משפחתי: טל, אורון, יסמין, תאיר ותהל, נרצחו על ידי בני עוולה.
אהובי נפשי, כל אחד מהם עולם ומלואו !
נזכור אותם! לעולם לא נשכח
-
מוטי מידן 
אורון היה חבר!
את אורון הכרתי לפני 20 שנה כאשר היה לקוח שלי ומאז לא נפרדו דרכנו.
שנים רבות היה אורון שותפי לרכיבה בסינגלים של בארי, כל שישי ושבת פק״ל היינו נפגשים ורוכבים, משתפים חוויות וצוחקים, היה לאורון הרבה הומור, אופטימיות ושמחת חיים.
כל כך קיוויתי שימצאו אותם חיים, התכתובת האחרונה שלי עם אורון הייתה בשבת הארורה בשעה 9:23 בבוקר כששאלתי למצבם, והוא ענה לי שיש קרב יריות החוץ, ביקשתי שישמרו על עצמם והוא הודה לי, מאז לא שמעתי ממנו וכשהזמן עבר חששתי מהנורא מכל.
דאגתי להם, הייתה לנו שותפות גורל כתושבי העוטף באותו בוקר איום ונורא, אנחנו יצאנו ממנו בחיים, אורון, יסמין, תאיר ותהל לא!
ועכשיו יהב נשאר לבדו, בלי הורים ובלי אחיות.
הלב נשבר, קשה לי לראות את אורון בתמונות ולדבר עליו בלשון עבר כי זה לא הגיוני בכלל.
חבר יקר, אתגעגע לשיחות, לצחוקים ולהומור הבריא שלך.
נוח על משכבך בשלו
-
קרן נבוש
ספרי לי על בני המשפחה שלך?"
- "כמה טוב שאת שואלת, את יודעת שעד עכשיו אף אחד לא שאל אותי את השאלה הזו? טל (62) היה דוד מקסים עם לב רחב שאהב מאוד לבשל, בעיקר אוכל פרסי; אורון (44) היה איש משפחה ואבא למופת; יסמין (51) היתה אישה ואמא מדהימה שלא הפסידה אף משחק של ארגנטינה; לתאיר (22) היו הרבה חלומות על אמנות ולב רחב ותהל? תהל (15) עוד לא הספיקה לטעום מהחיים, היא היתה מלאת שמחת חיים וחוש הומור"
בתחילת השבוע רצינו לדבר בתוכנית עם בתיה אופיר. היא אחותם של טל ואורון בירה, גיסתה של יסמין (אשתו של אורון) והדודה של תאיר ותהל, הבנות של יסמין ואורון. כולם מבארי.
היא כבר ידעה שתאיר נרצחה, אבל עוד קיוותה שהשאר בחיים. ובכל פעם כשרצינו לדבר איתה היא קיבלה הודעה על כך שבן משפחה נוסף אינו בחיים ואמרה שאיננה מסוגלת לעלות לשידור.
יום אחרי יום, המתנה קורעת עצבים ולב. זה נמשך 12 ימים. ואנחנו איתה.
הבוקר היא שלחה לנו את ההודעה הזו:
"אשה ברחה מבשורה...
והבשורה המרה רדפה אחריה והשיגה אותה.
בצער עמוק ובלב כבד,
אני מבשרת לכלכם:
בני משפחתי: טל, אורון, יסמין, תאיר ותהל, נרצחו על ידי בני עוולה.
אהובי נפשי, כל אחד מהם עולם ומלואו !
נזכור אותם ולעולם לא נשכח"
חמישה מבני משפחתה נרצחו בטבח בבארי.
וכמה כוח ואופטימיות יש בה למרות הכל? הבטחתי לה שלעולם לא נשכח אותם.
בתמונה: תאיר, תהל, יסמין ואורון בירה.
יהי זכרם ברוך
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה