bringthemhome: ארגון "החלוץ" למען החטופים

$(function(){setImageBanner('c24a2b44-1f05-4608-a1cf-9057b8b0dd50','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26366,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ, המשתתפים בפעילות ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט", החליטו ליצור שלט ולחלק צמידים צהובים לאות הזדהות עם החטופים שנמצאים כבר 163 ימים בשבי החמאס: "לא רק שקראנו להחזרת החטופים בשלום ובמהרה, אלא גם הצלחנו להעביר מסר חזק על כוחה של קהילה מאוחדת והשפעתו של הספורט בבניית גשרים וריפוי פצעים"

בזמן שמלחמת "חרבות ברזל" עדיין בעיצומה והחטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס, ילדים ונוער,  המשתתפים לאורך השנה בפעילויות של ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל, החליטו - במחווה מרגשת - לתת כוח למשפחות החטופים ולהעלות את הנושא החשוב לסדר היום בכל הזדמנות

ארגון החלוץ

ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" חרט על דגלו חינוך לתרבות ספורט הוגנת ושוויונית בין ילדים ובני נוער, ומיישם אותו בכל הפעילויות שלו בעשרות ישובים ברחבי הארץ. הדגש המרכזי של כל פעילותיו של הארגון הוא הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות לצד גיבוש הקהילה סביב הספורט.

ארגון החלוץ

הפעילויות של "החלוץ" ברחבי הארץ מגוונת וכוללת בתקופה האחרונה גם שיתוף פעולה עם מפונים ומפונות מיישובי הדרום והצפון. למשל, יצא פרויקט "מאמנים מחבקים" של הארגון. מדובר על קורס ייחודי בן שלושה ימים שעברו עשרות בני נוער מפונים בגילאי 16-17 עם המאמנים המוסמכים של "החלוץ". בסיומו הוסמכו אותם בני נוער, קיבלו תעודת "מוביל ספורט בקהילה" ויוכלו לאמן קבוצות של ילדים הנמצאים במלונות.

ארגון החלוץ

מייסד החלוץ, עומר ליבנת, סיכם: " "בטורניר הכדורגל שקיימנו, לא רק שקראנו להחזרת החטופים בשלום ובמהרה, אלא גם הצלחנו להעביר מסר חזק על כוחה של קהילה מאוחדת והשפעתו של הספורט בבניית גשרים וריפוי פצעים. אנו מאמינים שדרך הספורט ניתן לפתח סולידריות, חברות והבנה הדדית, וזהו צעד נוסף בדרך הארוכה של החינוך. כל משחק בטורניר ובתקופה זו הוא סיפור של אחדות ותקווה, ואני גאה בכל המשתתפים והמארגנים שהפכו את האירוע הזה למציאות."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה