"שביל האור מחוף לחוף " של מועצה חוף אשקלון

$(function(){setImageBanner('9a040af8-4c77-49b1-af5d-83fc7c88025b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,29970,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

השנה הפעילות הקהילתית של המועצה האזורית חוף אשקלון, במסלול חדש במתווה 'שביל האור מחוף לחוף'.תתקיים בעקבות אוצרות הטבע של חוף אשקלון בסימן חידת חמיצר .

המועצה האזורית חוף אשקלון ומשרד התיירות שמחים להזמין אתכם לחידון יחיד ומיוחד: "בעקבות חמיצר ואוצרות שביל האור". ראש המועצה יאיר פרג'ון הגה את רעיון החידון ודן חמיצר, החידונאי חריף המחשבה, נרתם למשימה. חמיצר: "הלוואי שהמודל הזה ייושם גם בכל שבילי ישראל".

 תמונה משנה שעברה:

השנה, הפעילות נקראת 'שביל האור מחוף לחוף'  נערך במסגרת חידון חמיצר, המשתתפים מקבלים מפת אוצרות השביל שעליה מסומנים 30 תחנות אוצר.

13 מהם הינם "אוצרות שטח" שצבועים כתום וחשיפתם תדרוש  להגיע ולטייל באזור האוצר על מנת לפצחם.

17 הנותרים הינם "אוצרות כורסה" צבועים בכחול, שפיצוחם ניתן לביצוע עליז ומשכיל בחיק המשפחה.

איך זה עובד? 

קודם נכנסים לקישור ונרשמים. 

משימה היא לנסות ולהשיג לפחות 10 אוצרות דולקים (חידות פתורות) על המפה על מנת להעפיל למקצה הגמר המקווןוהמתגמל שיערך כאן על הממשק

בהקשה על כל אחד מ- 30 תחנות האוצר, יפתח עבורכם כתב חידה שפתרונו הוא:  מילה אחת או שתי מילים. חושבים שמצאתם - שגרו באמצעות ה"פתרון שלי".

בהינתן פתרון נכון לחידת תחנת האוצר, יתחלף סימון התחנה על המפה והאייקון שלה יידלק ויקבל לתוכו אור שמש (ועל כן, בכל עת תהיה לכל מתמודד תמונת מפה שונה על פי הצלחותיו).

 על מנת לעלות לשלב הגמר, חייבות לפחות שתיים מתחנות האוצר שפיצחתם, להיות אוצרות שטח כתומים!

 

ההתמודדות תסתיים ב- 30 בנובמבר 2017 שבו תשלח במייל הזמנה לכל הזכאים להשתתף במקצה הגמר.

מקצה הגמר האינטרנטי ייערך ביום א', 17 בדצמבר, 2017, נר שישי של חנוכה, בשעה  16:00

בשעה ארבע בדיוק ! תועלה כאן על ממשק המשחק האינטרנטי, חידת הגמר – חידת ראש המועצה.

שלושה ראשוני הפותרים את חידת הגמר, יוכרזו המנצחים ויזכו בפרסים על פי סדר הגעת פתרונם.

 

דן חמיצר אמר השבוע: "במועצה האזורית חוף אשקלון עשו מאמץ גדול לחבר בין אנשים לנופים ולהיסטוריה שלהם. זה חשוב בעולם ובמקומותינו במיוחד, מאחר ורוב האנשים גרים באזור שאין להם מושג מה קרה בו קודם והלוואי שהמודל ייושם גם בשבילי ישראל כולה". חמיצר הוסיף כי: "המועצה האזורית לקחה על עצמה משימה לא פשוטה ומושקעת כדי לחבר את הציבור לשטח. כך שבעתיד (אחרי פתירת החידון) אם תעצרו ליד גבעת חולקיאת או ליד אתר אחר, תדעו במה מדובר. זה ערך חינוכי ממדרגה ראשונה, כמו גם ערך תיירותי וטיולי".

ראש המועצה יאיר פרג'ון, אמר השבוע: אני מזמין אתכם להשתתף, יחידים, קבוצות ומשפחות למשחק חוויתי, שונה ומהנה".

חשוב לציין שההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, לא דורשת ידע קודם והיא מיועדת לכל המגזרים. אז למה אתם מחכים? היכנסו לאתר המועצה האזורית חוף אשקלון והתחילו לשחק !

מקום ראשון:   5000 ₪

מקום שני:     3000 ₪

מקום שלישי:  2000 ₪

 בהצלחה!

צעדת החוף אשקלון

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה