אחרי 15 שנה: מועדון המטרוק המיתולוגי חוזר לערב חד פעמי

$(function(){setImageBanner('ea27ccea-63f6-4131-bc2c-7e2d5454c0a6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

15 שנה לאחר שנסגר, מועדון המטרוק המיתולוגי חוזר למסיבה חד פעמית. כמו אז, מבטיחים המארגנים, המסיבה תהיה צבעונית ומושקעת כמו שרק אנשי המטרוק ידעו ליצור. דאדי דלאל: "כל הזמן דיברנו החברים על התקופה ההיא, אני שמח שזה קורה". קבלו כמה תמונות נוסטלגיות מתקופה בלתי נשכחת

דאדי והשרלילות, מופע סוף הערב הקבוע במטרוק חצור | קרדיט: לי אמנו

זו בהחלט אינה מתיחה: המועדון המיתולוגי, שהיה מוקד בילוי נחשק למאות ואלפים מיישובי הדרום והסביבה, עליו גדלו דורות שלמים של צעירים, חוזר למסיבה חד פעמית. למי שלא זוכר, המקום נסגר בשנת 2005 בעקבות התנגדות של הקיבוץ, בהמשך קנו את שמו מספר יחצ"נים ופתחו את מועדון המטרוק ברחובות.

את היוזמה לקאמבק המרגש לקחו על עצמם דאדי דלאל, דני קליין, גלעד כץ ואביב איטח, יחצ"נים לשעבר וחלק משדרת הניהול במועדון האגדי, כשאליהם להפקה הצטרפו חברים נוספים שעבדו במטרוק, כמו רם פשלי שאחראי על מכירת הכרטיסים והסלקטורית המהוללת דניאל לב קורן.

דניאל לב קורן | צילום: ירדן גל ים

"המטרוק היה מקום שכולו כיף, כולם הכירו בו את כולם" - מספר דלאל (40). "בכל פעם שנפגשנו החברים דיברנו על התקופה ההיא ועל כמה שהייתה מדהימה, ואז דני הציע שנחגוג את יום ההולדת שלו במסיבה לאנשי המטרוק. בהתחלה דיברנו על הגינה בבית שלו ולפני שלושה שבועות קפצנו לחצור וגילינו שבמקום פועלת מסעדה של כמה חבר'ה צעירים. הם מיד נרתמו לרעיון".

דני קליין לצד נינט טייב | צילום: חיים היינה

הפרסום על המסיבה הסעיר את הרשת והוביל לתגובות רבות - אנשים החלו לשתף בחוויות, בתמונות נוסטלגיות מתקופה בלתי נשכחת ובשירים שהיו להיטי המועדון בשנות ה-90 ובתחילת שנות האלפיים. (צפו בגלריית התמונות בסוף הכתבה).

דאדי דלאל בזמנו| צילום: טל הולצמן

דלאל כידוע היה ליחצ"ן מספר אחת באותה תקופה. "בגיל 18 הגעתי למועדון ולא עברתי סלקציה" - הוא מספר על רגעיו הראשונים במועדון. "יום למחר בכיתי להורים שלי כמו ילד קטן וסיפרתי להם שלא הכניסו אותי למועדון. אבא שלי, שהיה איש קבע בבסיס באזור, לקח את זה ללב וסיפר את מה שקרה לאחד החיילים שלו שעבד במקום".

"יום למחרת הבחור דאג להכניס אותי ואת החברים שלי בלי תור והביא לנו תלושי שתייה (זו הייתה החוויה הראשונה שלי עם אלכוהול, עד אז הייתי ילד של אימא)" - הוא ממשיך לספר. "מפעם לפעם הצטרפו עוד ועוד חברים שידעו שדאדי נכנס בלי תור, ככה הפכתי מילד חנון למקובל, מבליין דחוי לאחד היחצ"נים החזקים באזור - היינו מגיעים שיירה של רכבים ובשנייה אחת ממלאים את המועדון".

קרדיט: חיים היינה

"הבנתי שכדי להיות יחצ"ן טוב כולם חייבים לדבר עליי אז הייתי עושה דברים משוגעים" - הוא מוסיף. "אימא שלי מעצבת אופנה, דאגה להלביש אותי בבגדים מיוחדים, התחלתי להופיע ולהפיק מסיבות – כל ערב הפקה משוגעת אחרת, עם תחפושות ותפאורה מושקעת. הייתי ממש כוכב הערב, אין מועדון בארץ שלא קנה את המופעים האלו".

לדבריו, המסיבה שמתוכננת להתקיים בספטמבר ללא מטרות רווח ומיועדת לאנשים שבילו בזמנו במטרוק המקורי. "מכירת הכרטיסים לטובת כיסוי עלויות ההפקה – התפאורה כמו פעם, אלכוהול ושתייה חופשי, דיג'יי דרור שינגן להיטי מטרוק (90', 00'), מוסיקה שחורה ורוק אלטרנטיבי, כשהתוכן יתעבה עוד בהמשך".

המטרוק חוזר למסיבה חד פעמית – 19.09, בשעה 21:00, המיקום ייחשף בהמשך. מספר המקומות מוגבל. על מנת לרכוש כרטיס יש להצטרף לקבוצת הפייסבוק "מטרוק חצור מאז ולתמיד".

צילום: חיים היינה, לי אמנו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה