אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('5f149d03-e8a8-45a7-890a-4dd25d88afbe','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 05/04/19 ועד 11/04/19
 


טלה:

לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל טלה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שבשבוע זה, אתם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך שלמעשה אין כל ממש בתחושות אלו והם אינן משקפות את המציאות שעוטפת אתכם, אולם בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שגם אם קשה אלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר.

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

-

שור:

השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות - הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים. טלטלה רגשית ברמה כזו או אחרת יוצרת חוסר שקט בלבבכם. שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו, כגון פיטורין, גירושין, מחלה, עזיבה, אכזבה וכדו', יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה. אך מי שמאמין לא מפחד! לאחר זמן מה, תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. חשוב לזכור! שבכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר/קושי/בעיה. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית.

בעבודה: השבוע, אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ולהבין כי לא יהיה ניתן להמשיך את קשר ללא יעוץ ויד מכוונת. חוסר טיפול יוביל לצערי למצבים שאין מהם מנוס... כמו פרידה וניתוק.  

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. מומלץ מאוד לנצל את חופשת השבת לעשיית דברים שגורמים לכם נחת, השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם הילינג או מסג' מפנק והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים, חשיבה שלילית וראייה פסימית. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין "שהכול כתוב" ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם.  יחד עם זאת, יש לזכור ש-"הרשות נתונה" וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ובכך לשנות את מה שכתוב וזה נקרה לעצב את גורלכם.

 

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על תום של תקופה, סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי.

בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

בעבודה: מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם.

כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים.

זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

סרטן:

שבוע חיובי ממתין בפתח. (אל תקלקלו)  אפשר לומר שחזרתם לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. אך יחד עם זאת עליכם להקפיד ולהיזהר מתמימות יתר ונאיביות שעשויים לפגוע ולעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם. נושאים שקשורים באסטטיקה, בריאות הגוף, תזונה נכונה, ספורט וכדומה, דורשים מכם התייחסות ועליכם להפנות מעט זמן לנושאים אלו.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם בתוך הארגון בו אתם עובדים או מחוצה לו במקום חדש ואכן זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. כמו כן שיפור במישור החומרי מגיע בתקופה הקרובה. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. למעוניינים, זו תקופה טובה להיכנס להריון. שבוע מבורך, חודש  טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד מאתנו ניחן בסדרת כישרונות. מטרתנו בחיים היא להבין כיצד באפשרותנו להשתמש ב"מתנות" (וכן באתגרים) שהוענקו לנו, כדי למצות את מירב הפוטנציאל שלנו.

-

אריה:  

השבוע שנכנס מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שבוע טוב ניצב בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה.

לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

 זוגיות:שבוע טוב להבעת רגשות ולרומנטיקה. זמן טוב לטפל ולהשקיע בריפוי וחיזוק הקשר הקיים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים:קופידון בשטח ועכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק ועשייה נכונה תזמן ב"ה זוגיות. שבוע מבורך, חודש ניסן משובח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 -

בתולה:

חודש ניסן שבא עלינו לטובה, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

זוגיות: כמיה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.  

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

-

מאזניים:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. תנו לראש להוביל, וקבלו החלטות שמונעות מהיגיון צרוף וקר. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. החלטה שאתם צרכים לקבל, איננה קלה או נוחה לכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב. לכן, היו הוגנים וישרים.

בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן זכאים לקידום המבוקש.

זוגיות: קרירות ורחוק זוגי יוצרים בשבוע זה מצב פסי שפוגם בחשק שלכם ומכרסם בתשוקה שקיימת. מומלץ מאוד להכיר בעבודה שהזוגית שלכם לוקה בשגרה שאיננה מיצרת בעבורכם את הריגושים הדרשים על מנת שתהיו מרוצים. פנייה ליעוץ או להכוונה זוגית כזו או אחרת, יש בכוחה לחולל שינוי. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור.

התיקון השבועי: לדבוק באמת ולפעול ביושר והגינות. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקב"ה הטביע בתוכנו תכונה מיוחדת ומופלאה- מצפון מולד. מסיבה זו, המחשבה הראשונה שעולה במוחנו תהיה זו שבאה מהבטן - היא גם לרוב הנכונה.

 -

עקרב:

צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר.

בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין... אז קדימה שיהיה בהצלחה.

לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע נפלא, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך - דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר. .

 -

קשת:

השבוע יתכן ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד. זהו שבוע לא פשוט ורבים מהקשתים, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ודווקא כעת חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותנו'. ה' יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!. שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי  מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהו כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם.  שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותנו'. ה' יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!

-

גדי:  

נכונות לקבלת עזרה יכולה לקצר בעבורכם תהליכים. שבוע מאתגר ופתח. המהות של שבוע זה היא מהות חומרית ויש חשש או חוסר יציבות חומרית/כלכלית שיוצר מועקה, פחד עוני, וחולשה נפשית. החלטות ובחירות שקיבלתם על עצמכם לאחרונה מכבידות ומעיקות על ליבכם. ניתן לומר שלאחר מחשבה נוספת אתם חוששים שמא לא בחרתם נכון ושאולי היה עדיף לכם אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם זקוקים לשיחת הכוונה ולייעוץ אשר יוכלו לסייע בידכם להבין ולסדר את הראש. חפשו חבר קרוב, אח, אב או איש מקצוע שיש בכוחו ללמד אתכם איך ניתן לעשות מלימון... לימונדה.

בעבודה: אתם חשים שהתגמול הכספי שאתם מקבלים אינו עולה בקנה אחד עם המקצועיות שלכם. ההרגשה שמגיע לכם יותר איננה נותנת לכם מנוח. הקלפים מצביעים על כך ששינוי חיובי בתחום זה צפוי בקרוב. סכום כסף לא מתוכנן הגיע לידיכם ממש משמים והדבר מאפשר לכם לנשום מעט. בבית: יש מי שזקוק לכם. מדובר בעיקר בבני הנוער והילדים. שוחחו עמם ונסו להיות שם בשבילם. הידיעה שאתם אוהבים אותם ותמיד לצידם, תאפשר להם להפיג את הבלבול שקיים כרגע בעולמם.

בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי שמשולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם, להקל אל כאב ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.  

התיקון השבועי: הקשיבו ללבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב באמת יודע. שבוע טוב, חודש שמח ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

-

דלי:

נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

 בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

-

דגים:

שבוע טוב עומד בפתח. התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים למרות קשיים כאלה ואחרים, הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל דגים לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה. הזמנה לאירוע, או השתתפות בשמחות של חברים ובני משפחה עושה לכם טוב. יש להימנע מלעבור את הגבול הדק בין שמחה להשתטות. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם, ורק לאחר שבדקתם לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם. סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

לרווקים שביניכם שישנו את דרך חשיבתם ואת יחסם לנושא הזוגיות צפוי מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. קשר שאתם מתקשים לסיים הופך לדביק ומעיק וזה לא מה שאתם צרכים כרגע.

האתגר השבועי: עליכם להקפיד ולחייך יותר, החיוך פותח את אזור מקלעת השמש, הוא פותח את השמש הפרטית שלכם ומאפשר לאור שלכם לזרוח מבפנים החוצה אל העולם. חיוך אחד משנה את תמונת העולם שלכם - משנה את המציאות.  לכן אמצו את ההמלצה של הקלף השבועי שלכם וחייכו הרבה, חייכו גם כשאתם לבד, פשוט חייכו והעולם יחייך אליכם בחזרה. שבוע  מחיוך, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו...

 -

עוזי הכוהן - 052-3646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה