גלובוס סנטר אשקלון - מסתבר שלדרום יש מרכז והוא כאן, קרוב.

$(function(){setImageBanner('c5184fad-1533-4732-ace4-977744ea651a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

ככה זה כשאתה גר בישוב קטן, אם אתה רוצה לקנות משהו, לאכול משהו, אתה צריך לעלות לאוטו. אבל מי אמר שצריך לנסוע רחוק בשביל זה?

בצומת מבקיעים צמח לו בשקט בשקט, מתחם מסחרי מגוון ותוסס, המציע פתרון פשוט מושלם לכל צורך כזה שביציאה מהבית. המתחם ממוקם בצמוד לכביש 4, הכניסה אליו נוחה להפליא והוא מציע אלפי מקומות חנייה, נוחה ומרווחת. ככה שכבר מהרגע הראשון, אתם פשוט נהנים.

עכשיו, רק נותר לכם לבחור ממה אתם רוצים להנות הפעם? מגוון חנויות האופנה והמותגים המוצעים כאן הוא הגדול בדרום ויש כאן עשרות מותגים שלא תמצאו במרכזים אחרים, כך שאם שופינג היתה המטרה שלכם, תכינו הרבה מקום בבית לשקיות, אין מצב שלא תמצאו משהו שחיפשתם (והמון דברים שלא ידעתם אפילו שאתם מחפשים). באתם לאכול? תתכוננו להתמכר. רוצים לקחת הביתה? צודקים, יש דברים שצריך להתפנק מהם לאורך זמן, לא רק כאן. אבל, אם אתם כבר כאן, היכנסו לקולנוע. לאחד משבעת האולמות שיש כאן.

תהנו מחוויית צפייה שדי נדיר למצוא. אם באתם עם ילדים, תשכחו מהם. הם לא ירצו לחזור הביתה. מתחמי המשחקים כאן פשוט משכיחים מהם את הזמן שעובר. אגב, זה בסדר אם בזמן שהם משחקים, אתם תעשו עוד קצת שופינג, אתם יודעים...

גלובס סנטר אשקלון

בימים אלו, לצערנו, אנחנו מתמודדים כולנו עם מגפת הקורונה. גלובוס סנטר, בהיותו מתחם קניות פתוח מציע לכם את חווית הקניות - על בטוח. מגרשי החניה הרחבים, חנויות הענק הנפתחות אל המדרכה ואל האוויר החופשי, המרחבים הגדולים במתחם כולו, כל אלו מבטיחים לכם, גם בימים טרופים, את הביטחון שכולנו כה זקוקים לו.

הוסיפו לזה את שפע האפשרויות האטרקטיביות שמציע המתחם ולא תמצאו שום סיבה טובה שלא לעלות לאוטו כבר בעוד 5 דקות.

גלובס סנטר אשקלון

ומילה אחת על העתיד הקרוב מאד - גלובוס סנטר אינו מפסיק לפרוח ולהתפתח ובקרוב מאד תיפתח כאן חנות גדולה מאד של ACE וסניף ענק של רשת הסופרמרקטים יוחננוף. ומרגע זה, כל קפיצה קטנה אל גלובוס סנטר היא באמת קפיצה גדולה אל כל מה שצריך. המתחם הוא One Stop Shop של ממש. והוא כאן ליד.

החנויות הפתוחות בסגר שני: 

מקדולנס

פיתוחי אמסלם

עגבניה

מייליס

קפה קפה

ג'פניקה

סופר פארם

bbb

באלי הודי טראק

גרובר פארם - לחיות ודגני נוי

.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה