גם יהודי העולם התגייסו: הועברו תרומות לאלפי חיילים ומאות משפחות שהתפנו מהעוטף

$(function(){setImageBanner('0d10181a-8df9-4494-8e7d-5b83d4463da3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

חמ״ל מרכז לאודר ו-JNF ארה״ב מצייד את חיילי צה״ל ומעניק סיוע לתושבי העוטף, זאת כחלק מהירתמות של יהדות העולם והמעסיקים הגדולים בנגב אשר התגייסו למאמץ המלחמתי.

קרדיט - מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב

עם פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״, הוקם במרכז לאודר בעיר העתיקה בבאר שבע חמ״ל סיוע משותף עם JNF  ארה״ב. החמ״ל מגייס ומעביר לכוחות הלוחמים בחזית תרומות ציוד מיהדות העולם וכן מנצל את רשת השרים שלו עם ממעסיקים בנגב על מנת לגייס סיוע משמעותי ללוחמים בחזית ולתושבי העוטף המפונים.

מאז שבת נאבקים לוחמי צה״ל בחזית הדרומית במחבלים שחדרו לישראל וכעת הם מחזיקים את קו החזית ונערכים ללחימה בעזה. החמ״ל סיפק תחילה ללוחמים 8,000 בקבוקי מים. בנוסף, כ-300 חבילות נתרמו באהבה על ידי תיכון אלכסנדר מוס בישראל (HSI) בשיתוף JNF ארה״ב. כמו כן, סופקו לחיילים מוצרי טואלטיקה וחטיפים. רס״ב אסף שמעוני מגדס״ר גבעתי אמר: "התמיכה והתרומות של יהדות העולם מחממות את לב החיילים בחזית, המשיכו לשלוח סיוע".

חמ״ל מרכז לאודר ו-Jewish National Fund-USA, שילבו כוחות עם חברת Padagis Israel בתרומת ציוד ללוחמים. מאות לוחמים קיבלו ערכות ציוד והשלימו בכך את הצטיידותם רגע לפני שהם עולים לאוטובוסים לשטחי הכינוס. כמו כן, מרכז לאודר העניק 400 ארוחות חמות ללוחמים.  ״אנו מודים לכם מעומק הלב״, אמר אחד הלוחמים שקיבל ציוד וארוחה חמה, ״הירתמות הקהילה היהודית בעולם נותנת לנו כוח להילחם. עכשיו נצא להכות במחבלים האכזריים״.

קרדיט - מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב

ביום ראשון האחרון, גייס החמ״ל בשילוב כוחות עם אלינור ואישי הבעלים של חברת simply good , מותג בית ברשת שילב, מוצרי תינוקות עבור 500 משפחות שפונו מעוטף עזה. התרומה כללה ציוד האכלה, בקבוקים, מוצצים, שמיכות, ערכות משחק וגירוי חושי לתינוקות ועוד. החמ״ל לא עצר שם וגייס תרומה של מצננים וכבלי חשמל, על מנת לאפשר ללוחמים להתרענן בימים חמים בשטחי הכינוס ובמוצבים.

העולים החדשים מאוקראינה ורוסיה במסגרת תוכנית ״עולים לנגב״, תוכנית ליווי תעסוקתי של מרכז לאודר לעולים בעקבות המלחמה באוקראינה, נרתמו גם הם למאמץ המלחמתי. העולים התנדבו לעבוד במטבח בבסיס חיל האוויר בנבטים והחל מאתמול (ראשון) מגישים ארוחות עשירות ומגוונות לחיילים.

קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב, מסרה: "ההתגייסות המהירה של מייסדי המרכז, רונלד לאודר ו-Jewish National Fund-USA, איפשרה לנו להעניק בטוח שבוע אלפי פריטים חיוניים לחיילי החזית ולמשפחות בעורף. יהדות העולם הוכתה בהלם מהמתקפה על ישראל, חווה דאגה עמוקה ומעניקה סיוע יוצא דופן לחיילי החזית. מרכז לאודר מנצל את רשת הקשרים שבנה לקידום תעסוקה בנגב עם המעסיקים המובילים באזור לטובתם גיוסם למאמץ המלחמתי ולהגברת החוסן בעורף״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה