ד"ר טל ניר מקיבוץ גבים נבחר לרופא המסור של המדינה

$(function(){setImageBanner('deffc43a-f8fa-45de-8835-8f8621329120','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,26579,'Image','');})
להאזנה לתוכן:

במפגש הוקרה שהתקיים שבוע שעבר (15.6) במעמד מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון , מנכ"ל קרן דניאלי הרב ורנר ובהשתתפות בני משפחותיהם של הזוכים קיבל ד"ר טל ניר תעודת הוקרה על זכייתו בפרס דניאלי לשנת 2020 יחד עם עוד 11 רופאי משפחה ברחבי המדינה שהצטיינו ביחס לבבי אנושי ומתחשב למטופליהם.

צילום פביאן קולדורוף

ד"ר טל ניר (66) מקריית מלאכי רופא משפחה ותיק ודמות מוערכת בקרב קהל מטופליו ומכריו. מזה כ- 30 שנה משמש כרופא כפרי בקיבוצים חצור, מושב שתולים ובמרפאת המושבים אמונים במחוז מרכז של כללית ומנהל פורום רופאי אנ'ש בחב'ד. עד לפני 5 שנים ניהל גם מרפאה אלטרנטיבית משלימה במשך 14 שנה.

ד"ר ניר נולד בקיבוץ גבים, שירת בצבא כקצין ל"א בחיל האוויר כרופא גדודי במילואים. חזר בתשובה במהלך לימודי הרפואה שלו באוניברסיטת בן גוריון שבנגב עם התמחות ברפואת משפחה. השנה השתתפו בהצבעה מספר שיא של מטופלים, 317 אלף, אשר ציינו לשבח את רופאיהם שלצד עבודתם המקצועית, העניקו יחס אנושי ואמפטי יוצא דופן.

הממליצים נאלצו לדרג את מידת האנושיות והאמפתיה שמפגין הרופא, אדיבות שנסובה סביב מידת הנוחות שבה הרופא מעביר את הטיפול וגמישות שנועדה לבחון את מידת הפתיחות של הרופא לחוות דעת רפואיות נוספות ולגישות חדשות. מתוך ההמלצות שהתקבלו, מטופליו סיפרו כי הוא מעניק יחס אישי ושמח לעזור גם בשעות לא שגרתיות והעידו כי "ד"ר ניר הוא לפני הכל בנאדם שרואה את המטופל.

הוא קשוב, אכפתי, לבבי, בעל גישה נפלאה, סבלני, בגובה העיניים, מרגיע לא נלחץ מכל דבר קטן, הוא נכנס ללב של כל היישוב, ממש כמו משפחה.

"הוא מביא לנו מצות בפסח, והוא בא בראש השנה כדי לתת ברכה והוא דואג לברך אותי ואת אחותי בכל מקום שהוא נמצא. הוא הפך להיות סוג של מטפל אישי שלי". 

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז של כללית: "אני שמח על בחירת המטופלים שמעריכים את רופאינו ומוקירים תודה על עבודתם. ד"ר טל ניר בלט בזכות ההמלצות הרבות של מטופליו שזה מבחינתי המדד הכי מדויק לשביעות רצון המטופלים. מחוז מרכז כללית גאה בד"ר ניר שטובת המטופלים עומדת לנגד עיניו ושואף תמיד להעניק טיפול מקצועי איכותי ואנושי מקסימלי למטופל.

שאיפתו היא רפואה מותאמת אישית מתוך אחריות הדדית, חמלה ויחס משפחתי בין הצוות למטופלים". מדבריו של ד"ר טל ניר על פרס דניאלי: "בהחלט יש מקום לתת עידוד לחמלה, אהבת אדם, טיפול עם רגש ושיתוף הלב בעבודת צוותי הרפואה בכל מקום ובכל זמן ובכל אנשי המקצועות רפואיים. תזכו למצוות ולברכות עד בלי די. זהו זיכרון מעולה לדניאלי ולדרכה".

שיר שחיבר על הפרס : זכינו להיבחר לנציגים של המטופלים שמקבלים את 'פרס דניאלי זוננפלד' הנבחרים על חמלה ויחס ורגש חמים לכל פונה וסובל ומלא חוליים זה נכון שצריך להגביר תודעה של שרות בחסד בחן באהבה אצל הרופאים והאחיות ושאר החבורה הנוגעת ב"פצעים פתוחים" כבשגרה וצריכה שלא לפתח אדישות אל מול כל העומס, הקושי והעייפות. צריך לראות כל פונה כיהלום שלפעמים בתוך בוץ וכאב ישכון ונעלמה ממנו התקווה, לעתיד טוב, בריא ומלא שמחה. ואנחנו כמו רבי חובלים המנווטים את הספינה במים גועשים ובחושך ובדומיה. להביאה אל חוף מבטחים באמונה וברגישות נכונה. ויש סלעים בדרך ויש גם נפילה אך ביחד ברגישות ובתפילה מתגברים על המכשולים והקשיים ומצליחים להגיע לימים טובים ומאירים.

פרס דניאלי - רפואה עם לב הוא מיזם של 'קרן דניאלי' שהוקמה לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל בת ה-18 שנהרגה בתאונת דרכים טראגית ולא הספיקה להגשים את שאיפותיה ללמוד רפואה.. תוצאות הפסיכומטרי 768 הגיעו במהלך השבעה. תחרות פרס דניאלי מתקיים מזה שנה חמישית כאשר בכל שנה ההתמקדות בתחום מסוים, השנה המיזם היה בתחום המצוינות האנושית של רופאי המשפחה.

דווקא בימים אלו, כשהעומס הרב הוטל על רופאי המשפחה בשל מגפת הקורונה, התחזק הצורך ביחס לבבי אנושי ומתחשב בין הרופא למטופליו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה